Obrázek uživatele Kamba

Bio

Stručné bio
Gamebooky zažívají renesanci a tak si zaslouží, aby o nich někdo utratil pár slov.

S gamebooky mám spojené své mládí, hlavně série Lone Wolfa, jejíž strhující příběh a velká provázanost jednotlivých dílů mě naprosto uchvátila. A to i navzdory tomu, že tehdy nebylo jednoduché ty knihy shánět a tak jsem je hrál na přeskáčku a například závěrečný díl série Magnakai (Páni temnot) jsem hrál jako třetí v pořadí a hrozně jsem tam dostával zabrat.

Edici Fighting Fantasy jsem moc nemusel, hlavně kvůli fatalitám typu "jdeš doprava nebo doleva?" "doprava" "umřels" a nebo gamebookům, které mají pouze jedinou cestu k vítězství a neustálým opakováním je potřeba tu cestu najít. Nicméně moje srdeční záležitost Komando robotů pochází z FF a tak jsem dal této edici ještě jednu šanci a doplňuji si vzdělání. Na druhou stranu série Negart group je naopak moje srdeční záležitost. Tituly jako Nemrtvá spravedlnost, Šarlatové písky nebo Rytíř půlnoční hvězdy mají vyhrazeno přední místo na mé malé výstavce.

Kromě gamebooků jsem náruživým čtenářem sci-fi (Duna a všechny díly kolem, Nadace, Enderova hra + Enderův stín a jejich pokračování, z modernějších např. trilogie Silo nebo Tři tělesa), velkým fandou Kulhánka (samostatná kategorie :-) a trochu i fantasy (např. Zaklínač, Harry Potter). Mám rád i historickou literaturu, ale to sem asi už nepatří.

Rád hraju i deskové hry, hraji naživo s pár přáteli nebo online na webu Boardgame Arena nebo Yucata.de (kde čas od času pořádám i nějaké turnaje, aktuálně mě zaměstnává turnaj MediOcrelympics, což je vlastně olympiáda v deskových hrách pro běžné hráče). U deskových her jsem vlastně s recenzemi začínal, pár jsem jich napsal na Zatrolených hrách.

Historie

Členem již
3 roky 6 měsíců