HRAJEME SI: T.I.M.E. Stories

Článek od: Kamba - 24.11.2023

V úvodním díle rubriky jsme se seznámili s příběhovými deskovými hrami jednohubkou Procitnutí, dnes se podívejme na plnohodnotnější titul T.I.M.E Stories z roku 2015.

HRAJEME SI: Únikové příběhy - procitnutí

Článek od: Kamba - 26.05.2023

Gamebooky jsou prima věc, poskytují unikátní kombinaci hry a příběhu, aniž by vyžadovaly nějakou obrazovku (na které v dnešní době koukáme někdy až příliš často). Bohužel se jedná o sólovou záležitost, číst jej ve dvou nebo dokonce více lidech není úplně jednoduché (jako přestavit si to dokážu, ale asi by mě to nebavilo). Naštěstí existuje dostupná alternativa: příběhové deskové hry. Rád hry tohoto žánru hraji se svou rodinou a když už recenzuji gamebooky, proč čas od času nenapsat i něco o nich? A pokud bude zájem, můžu v rubrice pokračovat.

DESKOVKY: Trosečníci

Článek od: frankie - 11.05.2021

Hra Trosečníci. Kdo by neznal Robinsona Crusoe a alespoň na chvilku se nezasnil nad tím, jak by obstál sám na ostrově. Co když však ztroskotání lodi přežije více lidí, kteří budou nuceni trávit společně čas jako parta trosečníků? Jak by takový život na ostrově mohl vypadat, přibližuje nová hra od Albi Trosečníci.

Přihlásit se k odběru RSS - deskovky