LITERATURA: Zářijové novinky nakladatelství Albatros a Edice ČT

Článek od: Anonym - 09.09.2010

Novinky září – nakladatelství Albatros

  • Josífkův pekelný týden
  • Daniela Krolupperová
  • Žánr: pohádka
  • Pro čtenáře od 7 let, 179 Kč
  • Vychází 6.9.

Rodiče Josífkovi pořád říkají, co má dělat a co naopak nemá. Ale Josífka nebaví stále jen uklízet, psát úkoly, učit se, mýt se a nezapomenout na další protivné věci. A tak když má za úkol napsat vyprávění o své rodině, náležitě si na všechny zákazy a příkazy postěžuje.

Netuší ovšem, co tím způsobí! Hned druhý den prožije prapodivné pondělí a úterý není o nic lepší. Josífkovi nastal pekelný týden! 

  • Mojmír – cesta pravého krále
  • Renata Štulcová
  • Žánr: historická próza
  • Pro čtenáře od 11 let, 329 Kč
  • Vychází 6.9.

Vydejte se s Mojmírem, vnukem krále Čingischána, na dlouhou cestu plnou nástrah a nebezpečí! Strastiplné putování dvanáctiletého chlapce a jeho přátel vede z moravského Vlčnova až do Mongolské říše, kde vládnou Čingischánovi potomci. Během cesty se Mojmír naučí nakládat se svými dary - umí číst myšlenky, rozumí rostlinám i živočichům a léčí rukama. Přijme svůj osud a naplní dávnou věštbu? Zvolí správnou cestu a zachrání Evropu?

  • Strašidýlko Nela a Noční škola
  • Unni Lindellová
  • Žánr: pohádka
  • Pro čtenáře od 7 let, 239 Kč
  • Vychází 20.9.

Strašidýlko Nela je zvláštní strašidlo.Žije s ostatními strašidly v oděvní továrně, kde přes den spí vzorně poskládané na polici coby nenápadná látka a večer odchází do Noční školy. V ní vyučuje Sofie Strachomorna, která hned pozná, že Nela je výjimečná. A tak když Nela letí do Paříže za nebohou spolužačkou Fiflenkou Fiolou, nasměruje ji na ta správná místa.

Zvládne Nela svou první dalekou cestu a podaří se jí spolužačku zachránit? A zjistí, co je První pravda?

  • Malý princ – Velká obrazová kniha
  • Antoine de Saint-Exupéry
  • Žánr: pohádka
  • 599 Kč
  • Vychází 20.9.

Exkluzivní vydání nejprodávanější knihy nakladatelství Albatros! Všem dobře známý příběh Malého prince tentokrát vychází jako velká obrazová kniha, která se bude líbit malým i velkým fanouškům. Po jejím otevření na čtenáře "vyskočí" rozevírací obrázky! V této podobě se nesmrtelný příběh stává dárkem pro všechny, kdo malého prince milují, byť už v jejich knihovničce své místo má.

  • Komiksový diář 2011
  • Žánr: diář
  • Pro čtenáře od 9 let, 199 Kč
  • Vychází 20.9.

Exkluzivní komiksový diář na rok 2011 provede všechny milovníky komiksu celým příštím rokem. Své si zde najde každý. Ti menší veršované vyprávění o vorvaních klucích nebo příhody dobromyslného zajíce a jeho kamarádky veverky. Ti, kteří mají rádi napínavé příběhy, si užijí lovce duchů Fanouše nebo dobrodružství myšek Anči a Pepíka pátrajících po ztraceném bratranci. A mnoho dalších příběhů.  Komiksový diář nabízí příběhy českých autorů střední a mladé generace, kteří jsou aktivní na poli komiksu.

  •  Válečníci – Oheň a led
  • Erin Hunterová
  • Žánr: příběhy zvířat
  • Pro čtenáře od 9 let, 229 Kč
  • Vychází 27.9.

Druhý díl rozsáhlé ságy Válečníci začíná v době bezlistí. Domácí mazlíček Zrzek dostává  nové jméno Ohnivous. Povýšil mezi válečníky, ale respektuje ho velitelka a starší v klanu? Uznání si teprve musí vysloužit! Kočky hladoví a loviště pokryl sníh. Kdo rozhodne bitvu o přežití?

  • Knihy džunglí
  • Joseph Rudyard Kipling
  • Žánr: dobrodružství
  • 299 Kč
  • Vychází 27.9.

Mauglí je indický chlapec, kterého unesl z jeho rodné vesnice lidožravý tygr a zachránila ho vlčí smečka. Mauglí se po čase, kdy žije ze zvířaty, naučí jejich řeči a stane se tak obyvatelem zvířecího světa a zároveň příslušníkem vlčí smečky, se kterou zažívá mnohá dobrodružství. Klasické literární dílo, které stále přitahuje řadu dětí a znovu tak otevírá napínavé příběhy z džungle. Kniha vychází s ilustracemi Zdeňka Buriana.

Novinky září – nakladatelství Edice ČT

  • Ať žijí rytíři
  • Ivona Březinová
  • Žánr: pohádka
  • 269 Kč
  • Vychází 13.9.

Ať žijí rytíři! Kdo by neznal tento seriál z televizních obrazovek?! Napínavý příběh se vrací k drsnému životu našich předků, k bitevním vřavám, třeskotu zbraní při rytířských kláních i drobných šarvátkách a nabízí také humorné příhody a kouzlo romantiky. To všechno zažije pět sourozenců bránících rodnou tvrz a čest rodinného jména proti dobyvačným choutkám Albrechta z Krvenos, proradného a krutého souseda spolčeného s loupežníky. Jejich příběh jste viděli. Teď je čas, abyste si ho přečetli!

Přidat komentář