SOBOTNÍ FILMOVÁ SRDCOVKA

Článek od: Madla Pospíšilo... - 23.03.2024

Tenhle film je úchvatný nejen díky hereckým představitelům, perfektnímu scénáři a vynikající režii. Sedí tu všechno. Ale je tu zároveň i něco navíc. Něco, co se povede do filmu vetknout jen málokterému tvůrci. Duše.

SOBOTNÍ FILMOVÁ SRDCOVKA

Článek od: David Hálek - 24.02.2024

Hádanka: představte si, že jste čtrnáctiletí mlíčňáci a jdete do kina. Po dvou hodinách vyjdete ven coby mužní muži, kterým rostou chlupy i na chlupech a možná si chvíli nejste jistí svou sexualitou. Jaký film jste právě viděli?

Bod obnovy: rozhovor nad filmem

Článek od: Redakce - 15.02.2024

Bod obnovy patří k nejambicióznějším českým snímkům, které vyšly v loňském roce. Velkolepý sci-fi snímek dorazil 24. ledna na streamovací platformu Netflix. Rozhodli jsme se vám představit naše názory na tento unikátní filmový počin v poměrně netradiční formě.

SOBOTNÍ FILMOVÁ SRDCOVKA

Článek od: Renata Staurovská - 10.02.2024

Mad Max: Fury Road ovládnul filmová plátna v porovnání s jinými srdcovkami, co vám tu pravidelně servírujeme, teprve nedávno, přesto se mi to občas zdá jako včera, když jsme vyrazili do multikina na jeho 3D projekci.

SOBOTNÍ FILMOVÁ SRDCOVKA

Článek od: Redakce - 27.01.2024

Na přelomu milénia měl Štěpán Tůma spolu s bratry nepsanou dohodu. Každý víkend se vydali na procházku se psem do labyrintu sídliště a půjčili v zastrčené videopůjčovně jednu až tři VHSky. Třeba Smrtonosnou zbraň.

SOBOTNÍ FILMOVÁ SRDCOVKA

Článek od: Jana K. - 13.01.2024

V posledních letech jsem propadla korejské seriálové tvorbě, obzvlášť té, v níž se mísí fantastično s milostnou zápletkou. Představit bych vám chtěla sérii, která mi otevřela dveře do světa strhujících korejských seriálů: Extra-ordinary You.

SOBOTNÍ FILMOVÁ SRDCOVKA

Článek od: David Hálek - 02.12.2023

Napoleon řádí v kinech a docela slušně to schytává na různých frontách. Pojďme se podívat na další historický film, který sice netrhl žádné rekordy a je (možná právem) opovrhován či opomíjen, ale oproti aktuálnímu bijáku má jednu velkou výhodu, a tedy – jak už bývá v sobotních srdcovkách zvykem – nostalgii.

FILM: Želvy Ninja: Mutantí chaos

Článek od: Daniel Palička - 13.11.2023

Leonardo, Donatello, Raphael a Michelangelo – ikonická čtyřka, která na televizních obrazovkách řádí od roku 1987. Od té doby se dočkala mnoha seriálových a filmových zpracování, ve kterých byli želví hrdinové pojatí různě. Jednou se vsadilo na seriózní tvář, podruhé na odlehčenou notu. Někdy se tvůrci snažili o razantní změny a jindy se šlo úplně na jistotu. Se svým zbrusu novým pojetím se letos vytasil Seth Rogen, který se ve filmu Želvy Ninja: Mutantí chaos vydal úplně jinou cestou. Jak se nejnovější želví dobrodružství povedlo? Má co nabídnout, nebo jde jen o další zaměnitelný animák?

FILM: Bod obnovy

Článek od: Daniel Palička - 01.11.2023

Dlouho očekávaný snímek Bod obnovy vtrhl na plátna kin. Ambiciózní český film, za jehož zrodem stál režisér Robert Hloch, v upoutávkách lákal na netradiční, vizuálně opojný zážitek, který nemá v našich luzích a hájích obdoby. Tvůrci měli velké ambice a divákům chtěli naservírovat odvážné a osobité dílo s jedinečným kreativním uchopením. Podařilo se naplnit vysoká očekávání, nebo se projekt autorům kompletně rozpadl pod rukama?

SOBOTNÍ FILMOVÁ SRDCOVKA

Článek od: Tereza Kučírková - 21.10.2023

Svátek Halloween není v Česku žádnou novinkou, už pár let se zabydluje mezi našimi tradicemi. Je tedy možné, že vás nějaký halloweenský večírek nemine. Kromě tematického občerstvení, umělé krve se možná nevyhnete ani horroru. Nemáte je rádi? Pak je tu Tucker a Dale.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Film