FILM: Kinovýhled - listopad 2011

Článek od: Martin Stručovský - 09.11.2011

Spy Kids 4D: Stroj času (recenze zde)

Loni nás Robert Rodriguez potěšil dvojitou krvavou porcí v Predátorech a Mačetě. Letos se rozhodl, že bude diváky na celém světě trápit už čtvrtým (!) dílem hororové… pardon dobrodružné série pro děti a kazit jim už tak zkažený kulturní vkus.

Oficiální text distributora praví:

Marissa Cortez Wilsonová má vše, po čem touží - úspěšného a pohledného manžela, nádherné miminko a dvě úžasně chytré, nevlastní děti… jenže nic není tak růžové, jak se zdá. Její malá dcera si dělá, co chce, dvojčata, Rebecca a Cecil, ji jemně řečeno nesnáší a manžel by ani nepoznal, že doma žije se superšpionkou. Marissin svět se otočí vzhůru nohama, když šílený padouch hrozí ovládnout svět a ona je povolána do akce. Kromě ní jsou však do záchranné mise zapojeni i Rebecca s Cecilem. Nejen že zjistí pravou totožnost své macechy, musí také zapojit své mozkové závity a přijít na to, jak zloducha zneškodnit. Veškerá legrace jde teď stranou. Spy Kids bojují za záchranu stroje času.

Martinův komentář:

Roberte, Roberte. Mám tvoje filmy rád. To ale nic nemění na faktu, že téhle tvojí novince přeji zdrcující kritiky a finanční propad. A ne, nezajímá mě, že tam hrají Danny Trejo a Antonio Banderas.

A naopak se modlím, abys už konečně natočil Sin City 2, který slibuješ x let a nejspíš ho bude muset natočit tvoje vnouče.

V kinech ČR od 03.11. 2011, distribuce H.C.E

V kinech SR od 10.11.2011, distribuce Forum Film SK

Ocelová pěst

Sci-fi filmů není nikdy dost. A zvlášť těch, v nichž hraje Hugh Jackman.

Oficiální text distributora praví:

V akčním snímku z blízké budoucnosti Ocelová pěst představuje Hugh Jackman Charlieho Kentona, bývalého boxera, jehož milovaný sport ovládli dva a půl metru vysocí oceloví roboti a lidé jako Charlie už do něj nadále nijak nezapadají. Protože nemá s kým zápasit a nemá žádné vyhlídky na lepší budoucnost, je nucen přivydělávat si jako promotér robotických zápasů. Daří se mu jakž takž protloukat tím, že dává dohromady mizerné a vysloužilé roboty a cestuje od jednoho turnaje k druhému, kamkoliv, kde je schopen si nějak přivydělat. Když už se zdá, že situace nemůže být zoufalejší a komplikovanější, vpadne mu znenadání a proti jeho vůli do života jeho syn Max (Dakota Goyo), se kterým už delší dobu není v kontaktu. Oba společně spojí síly, aby postavili a vytrénovali nového robota a proměnili ho v boxerského šampiona. Zatímco si buduje jméno v brutálním a nemilosrdném světě robotických zápasů, zjišťuje Charlie, že se mu navzdory všem očekáváním nabízí poslední šance na boxerský comeback.

Martinův komentář:

Nápad zní skvěle, Hugh Jackman se do téhle roli naprosto hodí a bude skvělé ho zase jednou vidět jako namakaného borce. Otázkou ale zůstává, jak si s tím poradil režisér snímků Noc v muzeu 1 a 2, Dvanáct do tuctu nebo Růžový panter.

V kinech ČR od: 10.11. 2011, distribuce Falcon

V kinech SK od: 17.11. 2011, distribuce Saturn

Twilight sága: Rozbřesk – 1. část

Nejoblíbenější filmová série Jiřího Pavlovského se vrací do kin. A tentokrát (bohužel)  rozdělená do dvou dílů…

Oficiální text distributora praví:

V první části závěrečného dílu strhující upíří romance s názvem Twilight sága: Rozbřesk se Bella Swan (Kristen Stewart) a Edward Cullen (Robert Pattinson) po svatbě vydávají na líbánky do Ria de Janeira, kde se konečně, stranou všeho a všech, mohou naplno oddat své lásce. Jejich štěstí, ale netrvá dlouho. Bella zmítaná prudkou vášní k upírovi Edwardovi, ale zároveň upřímnou náklonností k vlkodlakovi Jacobu Blackovi (Taylor Lautner), brzy zjišťuje, že čeká dítě. Těhotenství s upírem pro ni však znamená fatální hrozbu. Čeká ji tedy bouřlivý rok plný lásky, pokušení i ztrát. Musí se s konečnou platností rozhodnout, zda vstoupí do temného, ale lákavého světa nesmrtelných, nebo zda bude žít plnohodnotným lidským životem. Nevyhnutelnost tohoto rozhodnutí se vine celým Belliným příběhem jako červená nit, na níž visí osudy obou kmenů – upírů i vlkodlaků. A jakmile se Bella rozhodne, dojde k celému řetězu nečekaných událostí, jež mohou mít nedozírné následky.