AKCE: 2073 Osaka Underground – Cyberpunk is not Dead!

Článek od: Anonym - 01.02.2013

Děsí vás život, vesmír a vůbec? Nebojte, budoucnost může být mnohem horší. Třeba postcyberpunková Asie jako z Atlasu Mraků. Jen s větším množstvím hi-tech lolitek. Ale aspoň to bude zábava! Vstupte do Systému (2013.2.16)! 3, 2, 1...

text: Vojtěch Čepelák, Ondřej Václavík

Nebe nad městem bylo šedý jako mrtvej kanál televize. Dole pod rozmlženými pruhy expresních koridorů a přivaděčů, po nichž se tu a tam míhaly pestrobarevné střevličí kapoty vznášedel, ležel podivuhodný svět.

Kosmos temných koutů, mrkajících neonů, chodníků věčně mokrých potem megalopole. Defilé levných slastí, jejichž vysokou cenu pak mnozí platili na nejbližší pololegální klinice nebo na dně jednoho z všudypřítomných kontejnerů.

A tohle zvláštní místo zrodilo zvuk. A jeho obyvatelé ho pojmenovali hudba. A těšili se z něj.

DJane Lyrel

Zazní:

  • Synthpop
  • EBM
  • Electroswing
  • J-Core
  • DarkPsy

Hrají:

  • DJane Evesome
  • DJane Lyrel
  • DJane Aisling
  • DJ Daniael
  • DJ Orogurt
  • DJ Abbé

DJ Daniael

Co krom hudby a pocitu, že jste se propadli do asijské cyberpunkové anime s pekelně dobrým ozvučením vás v sobotu 16. 2. 2013 v Klubu 77 (Velehradská 26, Praha 3) čeká? Třeba tématická videoprojekce (posledně třeba Iron Sky a Na kometě; tentokrát se ale obávejte nejhoršího...) a doufejme, že spousta z vás přijde v nějaké verzi j-cyber-dark kostýmu, protože bude odměna za nejlepší outfit večera.

Neděláme to pro peníze, ale protože se chceme pobavit spolu s ostatními geeky i tanečně-hudebními fandy a protože kolega má nepřekonatelné altruistické nutkání zachránit svět skrze věci, o kterých si Japonci myslí, že je to hudební underground (bojte se!). Takže vstup: 30 Kč.

DJ Orogurt

PS: A stalkujte nás na FB!

Přidat komentář