FILM: Kinovýhled říjen/október 2013

Článek od: Martin Kochlica - 07.10.2013

Tento mesiac nás čaká hneď niekoľko dlho očakávaných filmov. Ender, Gravitácia, Machete, Carrie... Ale aj U Konce světa!

Gravitácia
Už je to nejaký ten rôčik, čo sme mali zhliadnuť scifíčko režiséra Potomkov ľudí. Gravitácia je konečne tu a prvé ohlasy ju pasujú za nový level filmového umenia. Že by to Sandra Bullock vážne nepokazila?



ČR: 3.10.2013 Warner Bros
SR: 3.10.2013 Continental film




Zataženo, občas trakaře 2 (Oblačno, miestami fašírky 2)
Oblačno, miestami fašírky sa pred pár rokmi stal nečakaným hitom, a tak bláznivý vynálezca bude musieť zachrániť svet pred oživlým jedlom opäť. A teraz to vyzerá ešte šialenejšie ako minule. Sony Pictures Animation nás potešil aj minuloročnými Pirátmi! veríme, že to vyjde aj teraz.



ČR: 3.10.2013 Falcon
SR: 3.10.2013 Itafilm



Turbo
Napriek tomu, že režisér David Soren a scenárista Darren Lemke nepredviedli zatiaľ nič svetoborné (Šťastný a veselý Madagaskar a Jack, zabijak obrov), dostali šancu pracovať na celkom zaujímavom projekte (od producentov Monštrá vs. Votrelci). Preteky slimákov už nikdy nebudú také ako doteraz.



ČR: 17.10.2013 Cinemart
SR: 17.10.2013 Barracuda Movie


Carrie
Carrie Briana De Palmu je jednou z mála dobrých nedarabontovských kingoviek. Jeho úspech sa pokúsi zopakovať režisérka oscarového Chlapci neplačú. Všetkým je jasné, o čo pôjde, takže tvorcovia sa môžu sústrediť na detaily. Trailer je skvelý...



ČR: 17.10.2013 Forum Film
SR: 17.10.2013 Forum Film



Machete zabíja
Kým stále čakáme na pokračovanie Sin City, Robert Rodriguez sa naďalej zabáva. Tentoraz našťastie bez detí. Machete fungoval hlavne ako trailer na neexistujúci film, ale aktuálne ukážky na celovečernú dvojku vyzerajú neskutočne uletene, takže z toho ľahko môže byť najväčšia pecka roka. A definitívny comeback pre Mela Gibsona...



ČR: 24.10.2013 EEAP Film Distribution
SR: 24.10.2013 Magic Box



U Konce světa
Tak napokon predsa! Na konci sveta mierne zmenil názov, ale partia známa zo Súmraku mŕtvych či Jednotky príliš rýchleho nasadenia zavŕši svoju „trilógiu“ aj v našich kinách. Všetci veríme, že budú úspešnejší ako chlapíci zo Susedskej hliadky.



ČR: 24.10.2013 Cinemart
SR: 24.10.2013 Barracuda Movie



Enderova hra
Dlho očakávaná adaptácia možno aj najlepšej sci-fi knihy je tu. Detské herecké obsadenie je zaujímavé - Hailee Steinfeld zo Skutočnej guráže a Asa Butterfield z Hugo a jeho veľký objav, ale účasť Harrisona Forda a Bena Kingslyho pôsobí trochu silene. Režisér príšerného X-Men Origins: Wolverine si snáď napraví reputáciu.



ČR: 31.10.2013 Bontonfilm
SR: 31.10.2013 Bontonfilm



Hlas
Turci sa netlačia len do Únie, ale aj do našich kín. S tureckými artovkami i akčnými veľkorozpočťákmi sme sa už stretli, ale atmosferický psychohoror je aj pre nás veľkou záhadou. Ale určite chceme vedieť odpoveď na otázku, či sú hlasy v hlave hlavnej hrdinky hlasom Božím alebo Satanovým.



ČR: 8.8.2013 Film Europe
SR: 31.10.2013 Film Europe



To je koniec! (Apokalypsa v Hollywoodu)
Tak ako partia okolo Edgara Wrighta (U Konce světa) aj Seth Rogen s kamošmi si užíva svoj status kultovej postavičky. Okrem jeho tradičných parťákov Jamesa Franca, Jonaha Hilla či Dannyho McBridea nás v tomto jeho komediálnom fantasy horore čaká kopa cameo úloh a samozrejme kvantum rečí o masturbovaní a hulení.



ČR: 31.10.2013 Falcon
SR: 14.11.2013 Itafilm

Přidat komentář