SOUTĚŽ: Erilian, Střípky hvězd - VYHODNOCENÍ

Článek od: Redakce - 06.06.2014

Jste napjatí, komu bude knihovnu zdobit podepsaný výtisk třetího dílu fantasy trilogie Erilian?

Správná odpověď na soutěžní otázku zněla: Kiara Arkandela, Zia Arkandela a Fínka Entelai a samozřejmě stačila i pouhá křestní jména, aby byla vaše odpověď zařazena do slosování.

A na podepsanou knihu se mohou těšit:

Tereza HEŘMÁNKOVÁ z Kamenice

Martin KELLNER z Prahy

Jana FLEGROVÁ z Chvaletic

Vítězům gratulujeme a všem připomínáme právě probíhající soutěž o audioknihu Líheň!


Představovat vám Terezu Janišovou by pravděpodobně bylo nošením dříví do lesa. Mladou autorku, kterou jsme pro vás vyzpovídali, máme rádi a stejně tak máme rádi i její trilogii Erilian, která by vám v knihovně prostě neměla chybět. Že ještě nemáte doma třetí díl trilogie? Tak alou do knihkupectví.... anebo ne. Víte co? Pojďte si s námi o Střípky hvězd zahrát - nakladatelství CooBoo nám do soutěže věnovalo rovnou tři podepsané kousky.  Abyste jeden z nich získali, musíte odpovědět na následující otázku.

Jak se jmenují hrdinky trilogie Erilian?

Odpovědi nám posílejte na známou adresu sardensoutez@centrum.cz do 1.6. 2014.  Do předmětu uveďte Střípky hvězd a nezapomeňte připojit kontaktní údaje.

 

Přejeme hodně štěstí.