Editorial: září s klaunem

Článek od: Martin Stručovský - 01.09.2017

Jako kdyby to bylo včera, co jsem v editorialu vítal září 2016. A už jsme zase o rok dál. Máme za sebou pořádné suché léto a před sebou snad řádně deštivý a barevný podzim. Někteří školáci už dnes naklušou do školy. Jiné to teprve čeká v pondělí. A vysokoškoláci si ještě pár týdnů budou užívat sladkého lelkování, než i jim nastanou povinnosti související s novým semestrem. Ovšem prázdniny nekončí jen školákům, ale taky nakladatelům, kteří snad ukojí naši žízeň po nové dávce čtení. Během září by nás toho mělo čekat opravdu mnoho a věřím, že čím víc se budou blížit vánoční svátky, tím nebudeme vědět, co kupovat dřív.
Největší událostí září je bezpochyby filmová adaptace Kingova mistrovského hororu To, která bude mít co napravovat. Nečeká ji totiž jen náprava reputace, která se otřásla kvůli původní filmové verzi… To bude muset ukázat celému světu, že Stephen King nepíše nesmysly, což by šlo snadno vyvodit z břichabolu jménem Temná věž. Těšit se můžete nejen na recenzi, ale i soutěž spojenou právě s tímto dílem. King v poslední době taky opětovně zamířil do televize a našemu radaru tak neunikl seriál Pan Mercedes. A posvítíme si i na nejnovější řadu Hry o trůny. Ale čeká nás toho samozřejmě mnohem víc. 

 

Martin Stručovský

Šéfredaktor

Přidat komentář