Pochmurným krajem s Comics Centrem podruhé

Článek od: Redakce - 15.12.2018

Druhý díl komiksu Pochmurný kraj
nabídne
děsivý pohled do zrcadla

 

Pražské nakladatelství Comics Centrum vydalo začátkem prosince pokračování komiksové řady Cullena Bunna Pochmurný kraj.
Druhá kniha série Pochmurný kraj, která nese tajuplný název Zrcadlení a obsahuje sešity 5–8, zavede čtenáře opět na americký jih, kde na samotě u podivuhodného lesa plného prazvláštních tvorů i netvorů žije zdánlivě prostá dívka Ema se svým otcem.
Zatímco během prvních čtyř sešitů se samotná Ema i její okolí pokoušely sžít s faktem, že je dívka dědičkou a nositelkou sil dávno mrtvé čarodějnice, na začátku druhé knihy se v příběhu objevuje nová postava, která rozvíří zdánlivý klid a naruší těžce vydobytou rovnováhu mezi přirozeným a nadpřirozeným světem. Pro hlavní hrdinku pak bude setkání s nově příchozí dívkou takřka pohledem do velmi zvláštního a svým způsobem děsivého zrcadla.
Stejně jako první knihu, i druhý díl zpracoval po scenáristické stránce Cullen Bunn, zatímco kresby se ujal Tyler Crook.

 

Kromě hlavního příběhu naleznou čtenáři v knize také několik krátkých povídkových „jednohubek“, které dokreslují atmosféru kraje, kde namísto lišek dávají dobrou noc čarodějnice.
Celá série vycházela pod hlavičkou amerického nakladatelství Dark Horse již od roku 2015, má celkem 32 sešitů a souborně pak vyšla v 8 svazcích. Comics Centrum plánuje vydávat další díly v již nastoleném trendu dvou svazků do roka.
Zájemci o druhý díl komiksu Pochmurný kraj, který vyšel 4. 12., mají možnost zakoupit si titul se slevou 40 %, společně s Prstenem Nibelungovým a s již vydanými Legendami o Myší hlídce: Knihou druhou.

Ohlasy na sérii:
„Okouzlující, děsivé, promyšlené a navíc vizuálně neodolatelné.“
Kurt Busiek (Astro City)

„Jeden z nejlepších hororových komiksů, co jsem kdy četl. Superděsivé.“
Joshua Williamson (Nailbiter)

„Pochmurný kraj 2: Zrcadlení“
Autoři: Cullen Bunn, Tyler Crook

Z anglického originálu „Harrow County Volume 2: Twice Told“ přeložila Alexandra Niklíčková, vydává nakladatelství Comics Centrum
Vázaná s matným přebalem, 128 barevných stran
U nakladatele od 4. 12. 2018 do 18. 12. 2018 za cenu 359 Kč, dále pak 419 Kč
Kniha vychází 4. 12. 2018
Nakladatel knihu doporučuje pro věkovou kategorii 14+


COMICS CENTRUM vzniklo v roce 2003. Zakladatelé nakladatelství získali své zkušenosti s komiksem již v roce 1993 prací na magazínu Comics Arena. Ve své produkci se Comics Centrum zaměřuje na komiksové příběhy určené především dospělým čtenářům, na díla zajímavá po scenáristické i grafické stránce. Nakladatelství vydává romány v obrazech, jako je například Tomb Raider Archivy, Ragemoor, Drsná škola, Goon, Vrána, Hellboy universum, Sin City, Želvy Ninja, Černá palice, Pochmurný kraj, James Bond, Zámek a klíč, Grandville, Tomb Raider, 300 Bitva u Thermopyl nebo Conan. S velkým ohlasem se také setkala série „Myší hlídka“ a RPG „Myší hlídka: Hra na hrdiny“. V roce 2007 Comics Centrum vydalo v České republice historicky první knihu o dějinách světového komiksu. Pro české vydání nakreslil speciální obálku Bryan Talbot. V roce 2012 Comics Centrum přivítalo v Praze Jamese O´Barra, výtvarníka a autora kultovního komiksu Vrána, který zde prvně pohovořil o své práci, komiksech, o Vráně a její zfilmované verzi. Vydání restaurovaného komiksu Drsná škola z roku 2013 bylo natolik úspěšné, že si restaurovaná data vyžádali i ve vydavatelství Dark Horse v USA. Od roku 2014 začalo Comics Centrum vydávat speciální velkoformátové sbírky komiksů tzv. „Kolosální knihy“. Doposud takto vyšly knihy: „Kurva velký Sin City“, „Hellboy: Pekelná knižnice kniha první“, „Hellboy: Pekelná knižnice kniha druhá“, „Hellboy: Pekelná knižnice kniha třetí“, „Kolosální Conan“, Arkwright Integral, „Witchblade“ a „Darkness“.
www.comicscentrum.cz

Přidat komentář