Podzim s klauny

Článek od: Martin Stručovský - 01.09.2019

Prázdniny jsou za námi a před námi podzim plný klaunů. A tentokrát na ně nemusíte do cirkusu, ale do kina. V okamžiku, kdy píšu tyhle řádky, je doslova na spadnutí česká premiéra druhé části filmu To. Ti knihou políbení už vědí, jak to celé dopadne. Ti, co tuhle tisícistránkovou knihu nenafasovali, teď čekají do přítmí kinosálů. Hlavně je upozorňujeme, že nakladatelství Beta To před nedávnem vydala v nové úpravě. A taky je upozorňujeme, že kniha dva díly opravdu nemá. Ačkoliv bychom si to jistě přáli. Na každý pád bude zajímavé sledovat, jak režisér Andy Muschietti zakončí tuhle jízdu, jejíž začátek byl skvělý a navíc úspěšný. A otázka je, zda se jedná o definitivní konec, protože poslední zvěsti hovoří o tom, že by tu měl vyrůst nový filmový vesmír. Uvidíme. Pokud ale film zklame, je tu hned několik možností, jak si spravit chuť. Tou první je v kinech aktuálně běžící snímek Tenkrát v Hollywoodu. Je to absolutní hold brakové zábavě a filmu a v návštěvě kina by vám neměla vadit skutečnost, že se nejedná o náš šálek čaje. Omluvenka se prostě v tomhle případě neuznává.

A druhá možnost? Joker. Film aktuálně sbírá jedno kladné hodnocení za druhým a všechny recenze hovoří o tom, že nás čeká kinematografický milník. Jack Nicholson a Heath Ledger v Joaquinu Phoenixovi podle všeho získali nejlepšího možného nástupce.

Klidný start podzimu přeje

Martin F. Stručovský
Šéfredaktor
 

Přidat komentář