PR: Vzpomínky na budoucnost

Článek od: Redakce - 29.09.2010

29. 9. 2010 od 18:00

Panelová diskuse s předními odborníky a spisovateli týkající se tématu výstavy – budoucnosti z 50. a 60. let, která nikdy nenastala.

Diskutující budou hovořit o příslibech komunistické utopie i o mylných představách o dobývání vesmíru.

Hlavní host: Ondřej Neff

Moderuje kurátor Ivan Adamovič.

F. Škoda - ilustrace obálky Věda a technika mládeži

Centrum současného umění DOX, Poupětova 1, Praha 7 – Holešovice TRAM: 5, 12, zastávka Ortenovo nám., Metro: zastávka Nádraží Holešovice Otevírací hodiny: Po 10-18h, Út zavřeno, St-Pá 11-19h, So-Ne 10-18h www.doxprague.org

Partneři centra DOX: Zdeněk Bakala, Hlavní město Praha a TECHO, a.s., Poster Infinity, s.r.o.

Akce se uskutečňují za finanční podpory Ministerstva kultury.

Mediálním partnerem centra DOX jsou Hospodářské noviny.

Retrofuturismus v galerii DOX – dnes!

Dnes ve středu 29. 9. od 18 hodin proběhne v pražské galerii DOX (Poupětova 1) beseda týkající se aktuální výstavy Planeta Eden: Svět zítřka v socialistickém Československu. Besedy se zúčastní Ondřej Neff, František Novotný, Ivan Adamovič, výtvarník Jiří Černický a odborník na tvorbu Teodora Rotrekla Pavel Ondračka.

I kdyby vás tento pořad nelákal, neváhejte s návštěvou galerie, která v současné době hostí kromě zmíněné Planety Eden, kde jsou k vidění i originály SF ilustrací Zdeňka Buriana, Teodora Rotrekla či Adolfa Hoffmeistera, také výstavu Budoucnost budoucnosti. V té současní umělci tematizují náš vztah ke světu zítřka.

Přidat komentář