SOUTĚŽ: S nakladatelstvím Argo o námořní fantasy Spiknutí Ryšavého vlka

Článek od: Redakce - 12.12.2010

Román Spiknutí Ryšavého vlka, který nedávno vydalo nakladatelství Argo, získala P. Lžičařová z Olomouce. Blahopřejeme k výhře. Do soutěže přišlo celkem 61 odpovědí z nichž jsme 60 mohli vyhodnotit jako správné. Ze správných odpovědí jsme pak vylosovali výherce.

Soutěžní otázky a odpovědi:

  1. Jak zní celé jméno Roberta V. S. Redicka?
    Robert von Stein Redick
  2. Napište nám název cyklu, který tento román otevírá.
    The Chathrand Voyage / Dobrodružství Chathrandu
  3. V jakém státě USA autor žije?
    Massachusetts (USA)
  4. Kolik dílů bude tento cyklus obsahovat?
    4 (Book I, The Red Wolf Conspiracy; Book II, The Rats and the Ruling Sea; Book III will be entitled The River of Shadows; Fourth and final book will be called The Night of the Swarm)

Své odpovědi na soutěžní otázky můžete odesílat do neděle 19. prosince 21:00 na dobře známý e-mail: sarden@pagiserver.cz (do předmětu uveďte "Spiknuti vlka").

ZAdání: Zasoutěžte si na Sardenu o román Spiknutí Ryšavého vlka, který nedávno vydalo nakladatelství Argo ve spolupráci s nakl. Triton. Stačí vám pouze správně odpovědět na čtyři jednoduché otázky a pokud při losování bude stát štěstí při vás, získáte tuto dobrodružstvím a napětím překypující námořní fantasy.

Přidat komentář