Vánoční soutěž Sardenu - výsledky

Článek od: Jan Pechanec - 04.01.2011

Vážení čtenáři a soutěžící,

nejprve přijměte moji omluvu za nedodržení termínu vyhlášení výsledků této soutěže. Zároveň vám, soutěžící, děkuji za účast v této soutěži. Za celou redakci mohu říci, že jsme se náramně bavili a mnohdy byli potěšeni i dojati upřímností vašich dopisů Ježíškovi.

Vánoční soutěž Sardenu nabízela celkem 16 knižních odměn pro třináct napaditých soutěžících (a tři pro blízké těch nejlepších). Do soutěže dorazilo celkem 23 přáníček rozličného charakteru, z nichž jsme musely dvě vyřadit (jedno jako duplicitní a druhé kvůli špatně nahrané příloze). Sedmičlená porota redakce Sardenu ve složení Petr Vařák, Renča, Pechy, Zuzka, Majkl, Martin Stručovský a Lonwenien rozhodla na základě jednoduchého přidělování bodů a svých sympatií. Každý z porotců musel ohodnotit první, druhé a třetí příní 5, 4 a 3 body. Dalším sedmi soutěžícím mohli udělit po jednom bodu.

Rozhodování bylo velmi těžké, ačkoliv se vyprofilovalo několik obzvláště povedených přání/dopisů Ježíškovi, která vám postupně budeme na Sardenu nabízet k nahlédnutí.

  1. místo se ziskem 23 bodů získal pan J. Šochman (jemu a jeho blízkému byly odeslány knihy podle jeho preferencí)
  2. místo se ziskem 17 bodů získala paní M. Čermáková (jí a jejímu blízkému byly odeslány knihy podle jeho preferencí)
  3. místo se ziskem 16 bodů záskala paní M. Dvořáková (jía jejímu blízkému  byly odeslány knihy podle jeho preferencí)
  4. a
  5. místo se ziskem 10 bodů získali J. Bernatíková a T. Kalvoda
  6. místo se ziskem 8 bodů získala J. Dvořáčková
  7. ,
  8. a
  9. místo se ziskem 7 bodů získali K. Juránková, V. Kudelová, V. Mužík
  10. místo se ziskem 6 bodů získal pan L. Machala
  11. ,
  12. a
  13. místo se ziskem 5 bodů získaly J. Gajzurová, H. Vovsíková a S. Adamčíková

Všem soutěžícím děkujeme za odvahu i nadšení, že se soutěže zúčastnili. Nakladatelé již byli požádáni o rozeslání cen vítězům (a nemálo z cen již dorazilo - o co se hrálo zjistíte zde). Nebylo v našich silách informovat o umístění samotné soutěžící (Ježíšek navíc také nestíhal), nicméně pokud jste své jméno v seznamu našli a kniha vám doposud nedorazila, budeme rádi, pokud se ozvete.

Vítězné přání pana J. Šochmana si můžete prohlédnout níže (další budou postupně následovat):

Komentáře

  Objevit své jméno v první trojici vítězných udělá radost :), teď se můžu těšit na odměnu. Děkuji za krásnou soutěž.

  P.S.: Sláva vítězům, čest poraženým!


 

Přidat komentář