CENY: Nominace na ceny BSFA 2010

Článek od: Jan Pechanec - 19.01.2011

Byly oznámeny užší nominace na British Science Fiction Association Awards, každoročně udělované nejlepším románům, povídkám, výtvarníkům a titulům mimo beletrii. Ceny udělují členové British Science Fiction Association za uplynulý rok už od roku 1969. Vítězové budou oznámeni v dubnu na dvaašedesátém Easterconu (tentokrát nazvaném Illustrious 2011), který proběhne 22.-25. dubna 2010 v Birminghamu. Podrobnější informace naleznete na stránkách BSFA.co.uk.

Román:

  • The Windup Girl, Paolo Bacigalupi (Orbit; č. připravuje nakl. Argo a Triton pod názvem Dívka na klíček v překladu R. Podaného)
  • Zoo City, Lauren Beukes (Angry Robot)
  • The Restoration Game, Ken Macleod (Orbit)
  • The Dervish House, Ian McDonald (Gollancz)
  • Lightborn, Tricia Sullivan (Orbit)

Povídka:

  • ‘‘Flying in the Face of God”, Nina Allan (Interzone #227)
  • “The Shipmaker”, Aliette de Bodard (Interzone #231)
  • “The Things”, Peter Watts (Clarkesworld 1/10)
  • “Arrhythmia”, Neil Williamson (Music for Another World)

Titul/text mimo beletrii:

Výtvarné umění:

  • Cover of Conflicts, Andy Bigwood
  • Cover of Fun With Rainbows, Carlie Harbour
  • Cover of The Cat’s Cradle, Dominic Harman
  • Cover of Zoo City, Joey Hi-Fi
  • “A Deafened Plea for Peace” (cover of Crossed Genres 21) Ben Greene
  • Cover of Finch, Adam Tredowski

Podle Locusmag.com a BSFA.co.uk.

Komentáře

Tak to vypadá, že McDonald se už v edici Fantastika pevně „zaháčkoval“.A to je moc dobře!

Zatím je ale trochu rozpor v tom, jaké tituly avízuje web a jaké uvádí nakladatel na konci knih .Třeba právě McDonald nebo Sullivan.A jestli se letos opravdu objeví další Castro.

Přidat komentář