FILM: Najočakávanejšie pecky v slovenských a českých kinách už v apríli

Článek od: Martin Kochlica - 01.04.2012

2.4.2012 Kino Scala, Brno

Avengers

Mimozemšťania sa chystajú zničiť Zem. Generál Fury v poslednej chvíli nachádza strateného supervojaka menom Kapitán Amerika. Pomáhať mu budú aj Iron Man, Hulk či Thor. Slávni hrdinovia konečne v celovečernej podobe. Tento veľkolepý projekt sa našťastie nikto nesnaží tlačiť do hranej verzie, a tak si množstvo akcie a hlášok užijeme v klasickej dvojrozmernej animovanej verzii.

7.4.2012 Kino Mier, Zvolen

Snehulienka a lovec

Hviezda votrelčej série Sigourney Weaver sa rozhodla prijať úlohu v hororovom prevedení známeho rozprávkového príbehu. Tvorcovia sľubujú veľké množstvo kvalitných trikov a nečakaných zvratov.

10.4.2012 Kino JAS70, Pardubice

Total Recall

Adaptácia poviedky Philipa K. Dicka. Rakúsky kulturista Arnold Schwarzenegger hrá úlohu stavbára, ktorého prenasledujú nočné mory o Marse. Preto sa rozhodne na červenú planétu vycestovať. Čaká ho najväčšie dobrodružstvo jeho života.

14.4.2012 Kino Praha, Bratislava

Dredd

Samozrejme, Sylvester Stallone sa nebude chcieť nechať zahanbiť v sci-fi na motívy u nás neznámeho komiksu (komiks je označenie pre sekvenčne usporiadanú postupnosť obrázkov, ktorá sprostredkúva informácie a pôsobí na čitateľa esteticky) o nekompromisnom policajtovi, ktorý háji zákon vo futuristickom megameste.

18.4.2012 Kino Hviezda, Banská Bystrica

Frankenweenie

Na veľké prekvapenie sa do našich kín dostane aj krátkometrážny film neznámeho Tima Burtona, ktorý doposiaľ robil animátora u Disneyho. Príbeh je naozaj netradičný: malý chlapec sa rozhodne oživiť svojho mŕtveho psíka. Odvážnym tvorcom držíme palce.

31.4.2012 Kino Úsvit, Žilina

Hobit: Neočakávaná cesta

Animovaný rodinný film je adaptáciou knihy anglického spisovateľa J. R. R. Tolkiena. Príbeh hobita Bilba Lazníka (hobit, v orig. hobbit je fiktívna rasa podobná trpaslíkom vymyslená Tolkienom) nás zavedie do tajomnej Stredozeme a budeme svedkami snahy o navrátenie pokladu ukradnutého drakom Šmakom. Glgáň ani Gloch samozrejme nebudú chýbať...

Přidat komentář