AKCE: Con na vrbě III

Článek od: Anonym - 28.05.2012

Městská knihovna Praha a nakladatelství Straky na vrbě vás zvou na nejen literární setkání, které proběhne v pátek 1. 6. 2012 od 15.00 v prostorách smíchovské pobočky MKP (nám. 14. října 83/15, Praha 5).

Con na vrbě

Straky přilétají na Smíchov již potřetí a s nimi i hejno spisovatelů a spisovatelek. Hovořit, besedovat i rozjímat se bude nad rozličnými fantastickými tématy. Vážně i nevážně. A protože fantastika nepřeje malosti, pokusíme se zapsat do dějin minimálně Pražské knihy rekordů jako událost s největší hustotou domácích autorů fantastiky na metr čtvereční. Přijďte se i vy zúčastnit nezapomenutelného setkání s hvězdami i kometami české literární fantastiky!

Součástí programu bude i křest nové antologie vzešlé z již třetího ročníku soutěže Žoldnéři fantazie.

Program:

  • 15.00: Kam letí Straky; ohlédnutí za činností nakladatelství, jehož majitel byl letos vyznamenán cenou Akademie SFFH (Bronec, Hokr, X)
  • 15.30: Roger Zelazny; mistr fantastiky a zahraniční jistota vašeho oblíbeného nakladatelství (Hokr)
  • 16.30: Historie a historicita v současné domácí fantastice; povídání o historii zřejmé i nezřejmé, především pak té prvorepublikové (Tomáš Bandžuch, Leonard Medek)
  • 17.30: Mladá krev není voda, beseda s autory Žoldnéřů (Darion)
  • 18.00: Křest Žoldnéřů fantazie

Zdroj: www.straky.cz

Přidat komentář