FILM: Piraňa 3DD (Piranha 3DD)

Článek od: Anonym - 01.07.2012

Recenze: Piraňa 3DD [Piranha 3DD] - 0%
 
Piraně jsou zpět a řádí v nudistickém vodním parku! Lezou do vašich vagín, prokusují vaše silikony a ukusují vaše penisy!! David Hasselhoff!!!!! FULL FRONTAL!!!!!!!



Toto je oficiální plakát filmu:


Těšil jsem se, že se dočkám politicky i jinak nekorektního nepřístupného gorefestu, v nejlepším případě něčeho jako Evil Dead 2. A něco takového jistě byl záměr tvůrců, když použili Davida Hasselhoffa v roli Davida Hasselhoffa a hlášky jako "Joey si uřízl penis, protože mám něco ve vagíně". Viz také název filmu, odkazující na velikost podprsenek (který naše kina nepochopila, takže film uvádějí pod stejným názvem jako jeho první díl).
 
Bohužel jsem se dočkal něčeho podstatně jiného, ale také to nebylo nezajímavé.
 
Především je nutno upozornit, že film musel být neuvěřitelně laciný (ještě mnohem lacinější než první díl). U jiných filmů říkám "Christopher Lloyd je na tom tak špatně, že musí hrát v takovéto laciné sračce". U Piraně 3DD musím tuto hlášku změnit na "Jak se producentům této sračky podařilo přemluvit k účasti někoho tak slavného, jako je Christopher Lloyd?" A totéž platí i pro Vinga Rhamese (který vůbec není uveden v titulcích, ani jako "special appearance" nebo "also with") a pro Davida Hasselhoffa, který si v jednu chvíli, když ho provozovatel vodního parku zneužívá k propagaci, povzdechne "This is rock bottom", a zní to velice pravdivě...
 

Masakr na koupališti zabírá jen asi třetinu filmu (který má včetně titulků a Hasselhoffova závěrečného songu necelých 90 minut) a to nejlepší z něj vidíte v traileru.


I když ale konečně dojde k masakru, stále je velmi patrné, že nejenže bylo málo peněz, ale také režisér byl strašně neschopný. V mnoha záběrech je vidět, jak se odehrává nějaký dialog v popředí, zatímco v mělkém bazénku v pozadí se otráveně kymácí pár statistů, natřených červenou barvou, kteří mají dělat jako že je žerou piraně.

Samozřejmě, že spousta scén s ukousnutými hlavami, penisy a jinými orgány, má být vtipná, ale jsou většinou zrežírovány tak špatně, že jsou vtipné zcela jiným způsobem. Asi jako když Dalajláma vypráví sprostý vtip.

Možná jste někdy viděli laciné pornofilmy, které parazitují na slavných předlohách, například Avatar XXX nebo Addams Family XXX . Piraňa 3DD působí velmi podobným dojmem neumětelské snahy o pokleslý humor, jenom je v ní málo penisů, vagín a sexuálních scén. Nějaké tam ale jsou - pokud vám tedy nevadí, že ten penis leží uříznutý na zemi a z té vagíny leze ryba.

Moc se distributorovi nedivím, že neuspořádal žádnou novinářskou projekci. Nicméně, Piraňa 3DD je zajímavý film se zábavnými prvky. Záleží ale hodně na tom, jak definujete slova "zajímavý", "zábavný" a "film".

P.S: Nepříjemně rušivá instrumentální hudba byla také dost hrozná, ale aspoň je původem naša!

P.P.S: Narozdíl od jedničky tento film není dabovaný, což je v tomto případě škoda, neboť by to byla taková hezky bizarní třešnička na dortu ("Džouí si musel uříznout penis!").

P.P.P.S: (Spoiler!) Film skončí tím, že piraně evolvují a naučí se chodit po ploutvích.

 

 
Převzato z filmového blogu Františka Fuky FFFILM.name. FFFilm, jehož autorem je František Fuka, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

Přidat komentář