FILM: Kdo se bojí mauší?

Článek od: Redakce - 19.02.2015

„Kdo se bojí mauší?“ je nezávislý fantasy film. Jeho děj reflektuje dnešní trend fantasy ve stylu Percyho Jacksona, nového Souboje Titánů a instantních řeckých mýtů „po hollywoodsku“. Bohyně Persefona v něm už má plné zuby života se svou matkou a rozhodne se odejít natrvalo do podsvětí. V manželově říši ji ovšem čeká nepříjemné překvapení. Jejím novým vládcem se stal hrdina letního blockbusteru Titanman. S tím se ovšem mladá bohyně nehodlá smířit a cesta za pomstou začíná...

Za zrodem filmu stojí HalfDead team. Předlohou je mu povídka „Kdo se bojí mauší?“ od Terezy „Temnářky“ Matouškové, jejíž vtip zaujal režiséra Michala Káru natolik, že se ji rozhodl převést na filmové plátno. Nebo alespoň na obrazovku počítače. Kromě Michala tvoří filmový štáb ještě Petr Novák, zvukař, s nímž Michal spolupracoval už na předchozím filmu Vílí krev. Společně se spojili s Martinem „Mathym“ Matějkou. Ten předtím natočil film Polomrtvý, který se stal legendou i přesto, že z něj byla vydána zatím jen jedna část. Martin dělá v týmu „Mauší“ hlavně kameramana. Ve filmu většinou hrají amatéři a kamarádi z LARPů, pro hlavní roli bohyně Persefony získal Michal profesionální herečku Markétu „Neiru“ Burešovou. 

Film můžete zhlédnout zde - https://www.youtube.com/watch?v=DH32wVktYvM

Přidat komentář