SOUTĚŽ: Dan Simmons, Páté srdce: VYHODNOCENÍ

Článek od: Redakce - 17.10.2016

Správná odpověď na tuto soutěžní otázku rozhodně nebyla jen jedna. Zde jsou ty (nejspíš) nejznámnější fantastickéh tituly z pera Dana Simmonse:

Hyperion, Pád Hyperionu, Endymion, Vzestup Endymionu, Hladové hry (Doba mrchožroutů),...

A koho jsme vylosovali? Na detektivní román Páté srdce se může těšit:

Standa ČERNÝ z Prahy

Gratulujeme!

 

 

 

Váš zájem o knihy v srpnové soutěži s Mystery Pressem byl skutečně nebývalý. Doufáme tedy, že vás potěšíme další soutěží s tímto nakladatelstvím.

Obálku téhle knihy už jste si mohli prohlédnout v jiném článku na sardenských stránkách, v tématickém článku Martina Stručovského  o sherlockovských knihách v současné distribuci, a proto není moc potřeba dodávat nějaké podrobnější informace. A stejně tak fanouškům fantastiky jistě něco řekne jméno autora naší soutěžní knihy. Dan Simmons je renomovaným autorem fantastiky a Holmes se v Pátém srdci a v jeho podání vydává do Ameriky společně se spisovatelem Henry Jamesem, aby vyšetřil záhadné úmrtí Clover Adamsové.

A my se neptáme, ale žádáme - pokud se tedy chcete zúčastnit slosování:

  • Napište nám alespoň dvě žánrové knihy z fantastiky, které napsal Dan Simmons.

Svoje odpovědi posílejte do nedělní půlnoci 23.10. 2016 na známou adresu sardensoutez@centrum.cz, do předmětu napište Páté srdce a nezapomeňte na svoje jméno a koresponednční adresu.

Těšíme se na vaše odpovědi!