ČASOPIS: Pevnost 1/17

Článek od: Redakce - 15.12.2016

SESTRY A BRATŘI V KÁPÍCH, POZOR, POSLEDNÍ PEVNOST V TOMTO ROCE JE TU. A BUDE SE V NÍ ZABÍJET PO ASASÍNSKU!!! PŘIPRAVTE SE NA SKOKY Z VĚŽÍ, PROTOŽE O TO TADY BĚŽÍ!!!

Pokud se vám dosud ASSASSIN'S CREED vyhýbal v herní či knižní podobě, nyní už mu nemáte šanci uniknout. Pařanský fenomén od Ubisoftu konečně vstupuje do českých kin, velí mu Michael Fassbender a bude to velká jízda. Nic menšího ale nečekáme ani od VELKÉ ČÍNSKÉ ZDI, kterou v historickém spektáklu zdolá Matt Damon. A což takhle rozhovor s Kevinem Costnerem ohledně jeho knižního CECHU OBJEVITELŮ? Případně vás láka CÍSAŘOVNA? Nebo chcete vědět, jak to vypadá KDYŽ STRACH MRZNE? A když už je ten nový rok za bukem, KODEX APOKALYPSY a konce světa znáte? Zároveň ale nabízíme také interview s autorkou Mycelia VILMOU KADLEČKOVOU. Mimochodem, v rubrice PROFÍCI RADÍ nyní nastupuje její military sci-fi kolega JAN KOTOUČ a hned vedle něho visí komiksové SKALPY. A samozřejmě se objeví i ĎÁBEL V ZRCADLE od našeho oblíbence Ďura Červenáka! Mezi historickými záhadami pak jsou RENEGÁTI Z DOB RUDOLFA II., na něž z mezopotámského pantheonu shlíží nelítostný NERGAL stejně jako virologičtí KONSPIRÁTOŘI. A pokud ještě pod stromek sháníte ty nejlepší GEEKOVSKÉ DÁRKY, máme pro vás dokonalý návod! Prostě se nám zase jednou rok sešel s rokem. Rozhodně ale neplačte, drazí, Pevnost tady bude s vámi samozřejmě i v roce 2017!!! PEVNOST VLÁDNE A VY S NÍ!!! :-)

#casopispevnost

obsah aktuální Pevnosti najdete zde.

 

Přidat komentář