ČASOPIS: Pevnost 5/17

Článek od: Redakce - 26.04.2017

VYCVRNKNĚTE EXCALIBUR ZE SKÁLY A NAPNĚTE PLACHTY, PROTOŽE NOVÁ PEVNOST JE TU! A NADUPANÁ JE INFORMACEMI AŽ PO NEJZAZŠÍ BASTIONY!!! :-)

Artoriánská legenda znovu ožívá. Na probuzení kulatého stolu se přitom v Králi Artušovi: Legendě o meči podílejí synové anarchie Charlie Hunnam a Guy Ritchie. Stejně tak se nicméně začínají ošívat i staří dobří Vetřelci, v jejichž blízkosti právě přistává vesmírná loď Covenant. A hlavně se vrací kapitán Jack Sparrow v Pirátech z Karibiku: Salazarově pomstě. S jeho talentem na zapadávání do problémů by nic neudělal ani mírumilovný seriálový ztracenec Iron Fist. A pokud hovíte fantasy ságám, už jste přičuchnuli ke Kronice netesaného trůnu od Briana Staveleyho? Nebo chcete přivonět ke Kouři od Dana Vylety, případně okusit Temnou hmotu od Blakea Crouche? A bloudili jste někdy Kouzelnými světy Holly Blackové, pocítili Autoritu Jeffa VanderMeera či strávili Temné odpoledne s Pavlem Korněvem? Povídky pak do tohoto čísla Pevnosti přinášejí Hana Káňová a Michal Březina.  Ovšem pozor, stejně tak jsou součástí časopisu i rozhovory s talentovaným metroznalcem Michalem Šefarou a s výjimečným scenáristou výjimečného románu Volání netvora Patrickem Nessem. A na všechno pak dohlíží komiksoví agenti z Úřadu paranormálního výzkumu a obrany, arogantní démon Angra Mainju a mnozí další, přičemž všichni dobře vědí, jak moc se Pevnost chystá na Svět knihy. Ostatně i tam se uvidíme. Teď ale v klidu listujte a čtěte a dejte si pozor na čelist, aby vám nespadla až do přízemí. Pevnosti totiž i tentokrát vládne a je tu jenom pro vás!!! A pozor, tentokrát s plakátem uvnitř!

Obsah aktuální Pevnosti zde
 

Přidat komentář