KOMIKS: Jason Aaron, Skalpy 6: Hlodání

Článek od: Martin Stručovský - 04.05.2017

Utahování šroubu pokračuje už pošesté.

Nejnovější díl s podtitulem Hlodání ze všeho nejvíc připomíná kombinaci vytažené dominové kostky a hru kočky s myší. Víc než kdy dřív Aaron ukazuje, že každá provedená akce v jeho světě má svoji pořádně ostrou reakci. Rudá vrána zabil člověka. A ke svojí smůle to provedl před svědkem, kterého se chce zmocnit agent Nitz, aby konečně Rudou vránu dostal do basy. K tomu si připočtěte blížící se naštvané hmongy a skutečnost, že náčelník Prérijní růže ví o tom, že má v rezervaci nastrčenou krysu.

Jason Aaron je parchant. Sice to už vím od chvíle, kdy jsem poprvé otevřel Skalpy, ale s každým dílem tuhle skutečnost jenom potvrzuje. Stejně jako svoje scénáristické schopností. A ani Hlodání v tomhle ohledu není výjimkou. Máte rádi Hru o trůny? A ještě stále jste nečetli Skalpy? Jako vážně? Aaron se se svými postavami, stejně jako Martin, v žádném případě nemazlí a už vůbec je nešetří. Naopak. Deptá je psychicky, dává jim pořádně do těla, a když to situace vyžaduje, neváhá jim třeba podříznout krk. A Prérijní růže je pořádně husté smrduté bahno, do něhož je strašně jednoduché zahučet oběma nohama.

Hlodání potvrzuje, že Skalpy patří k nejlepším dospělým komiksům, jaké jsou v současné době na trhu.

Skalpy 6: Hlodání
Jason Aaron - R. M. Guéra
Nakladatelství: Crew
Překlad: Štěpán Kopřiva
Počet stran: 128
Rok vydání: 2017
Cena: 379 Kč

Přidat komentář