Nové tituly z nakladatelství CREW

Článek od: Redakce - 10.09.2019

Už máte doma některou z novinek od nakladatelství CREW? Ne? A něco vás zaujalo?  V tom případě spěchejte SEM, kde se všechny komiksy dají koupit v e-shopu.

Balónky oběšenců a další hororové příběhy

Scénář: Džundži Itó; kresba: Džundži Itó; počet stran: 388; vydání: první; rok vydání: 2019

Tvůrce Ryb se vrací v parádním sborníku svých osobně vybraných nejlepších hororových povídek. Najdete tu létající hlavy, ohavné modelky, díry v těle, duchy, temné uličky i obludy. Bizarní svět Džundžiho Itóa je děsivý i fascinující! Každá z povídek je navíc doprovozena autorovým doslovem, ve kterém vysvětluje tajemství jejího vzniku, a nechává čtenáře nahlédnout i do původních náčrtků a rozepsaných nápadů!

 

Zaklínač: Z masa a ohně

Scénář: Aleksandra Motyková; kresba: Marianna Strychowská; počet stran: 108; vydání: první; rok vydání: 2019

Jeden starý známý Geralta požádal, aby mu pomohl přijít na kloub podivným událostem obklopujícím jeho dceru. Zaklínač dorazí a zahájí vyšetřování, avšak ke svému překvapení narazí na Marigolda a oba jsou nečekaně přeneseni do dálných krajin. Omylem dorazí do tajemné a nebezpečné země, kde jsou nuceni tajit svou totožnost a ujmout se úkolu, který není možné splnit. Geralt spojí síly s místní čarodějkou, aby porazil temné síly sužující královský dvůr, ale brzy pochopí, že si svým pokusem pomoci jen způsobil další potíže a zaujal místo hlavního podezřelého...

"Nový komiks Zaklínač od vydavatelství Dark Horse v mnohém připomíná zaklínačské hry." - COMICSBOOK.COM
"Zaklínač: Z masa a ohně č. 1 je důmyslný příběh a mimořádně zdařilá adaptace herní série Zaklínač." - MILTIVERSITY COMICS
"Pokud si užíváte fantasy eskapády s prvky nadpřirozena a sci-fi, potěší vás tento příběh mnoha očekávatelnými trefami na ta správná místa, aniž by působil těžkopádně nebo obraně." - COMIC CRUSADERS
"Tomuhle komiksu dávám pět hvězdiček z pěti!" - IMPULSE GAMER

 

Sunstone 2

Scénář: Stjepan Šejić; kresba: Stjepan Šejić; počet stran: 328; vydání: první; rok vydání: 2019

"V každém životě jsou výjimečné chvíle... body, z nichž není cesty zpět."

Čerstvý vztah dominy Ally a subinky Lisy pomalu rozkvétá a oběma začíná být jasné, že tu nejde jen o BDSM. Kolem dvojice, která společně tráví každou volnou vteřinu, se shromažďuje čím dál širší okruh přátel, včetně sadomasochistů Toma a Cassie a skeptické tatérky Anne. Ale jak se světy Ally a Lisy protínají víc a víc, sílí s tím i jejich pouto? Nebo mají prostě víc co ztratit?

Kreslíř a scenárista STJEPAN ŠEJIĆ (IXth Generation, Death Vigil) vám přináší další kapitolu zábavného a vřelého příběhu o dvou ženách zkoumajících úskalí lásky, přátelství a fetišismu.

 

Znovuzrození hrdinů DC: Liga spravedlnosti 4: Nekonečno

Scénář: Bryan Hitch, Shea Fontanová, Tom DeFalco, Dan Abnett; kresba: Bryan Hitch, Tom Derenick, Philippe Briones, Ian Churchill, Daniel Henriques, Andy Owens, Scott Hanna, Trevor Scott, Andrew Currie, Paul Neary, Tony Kordos, Batt; počet stran: 152; vydání: první; rok vydání: 2019

OBÁLKA TOHOTO KOMIKSU JE VE DVOU VARIANTÁCH! PŮVODNÍ A ČESKÁ, OD AUTORA JONÁŠE LEDECKÉHO

LIZE SPRAVEDLNOSTI VYPRŠEL ČAS!

Členové Ligy spravedlnosti jsou mrtví. Manhattan je zničen. A za to všechno nějak může Flash.
Na nejrychlejšího muže světa a jeho blízké opakovaně útočí záhadný muž, který ho viní ze smrti své rodiny. Jeho tajuplná zbraň však nešíří jen zkázu a smrt, nabízí také druhou šanci. A třetí. A další...
Kromě toho Liga čelí mikroskopickým nájezdníkům, šíleným supervojákům a objeví se také Mera, Královna moře!

Scenárista Bryan Hitch (THE AUTHORITY) spojil síly s hostujícími tvůrci jako jsou Shea Fontanová (DC SUPERHRDINKY), Dan Abnett (AQUAMAN), Ian Churchill (TEEN TITANS), Tom DeFalco (SUPERMAN), Philippe Briones (NEW SUICIDE SQUAD) a Tom Derenick (INJUSTICE: GODS AMONG US), pod jejichž vedením bojují největší hrdinové světa s hrozbami, na které hrubá síla nestačí! Obsahuje sešity Liga spravedlnosti č. 20–25.

 

Fullmetal Alchemist - Ocelový alchymista 8

Scénář: Hiromu Arakawa; kresba: Hiromu Arakawa; počet stran: 188; vydání: první; rok vydání: 2019

Záchranná mise skončila masakrem, do kterého musela zasáhnout i armáda. Zatímco se Ed a Al vyrovnávají s následky svých činů, přijíždí do města dvojice cizinců. Překročili velkou poušť a přišli si pro Kámen mudrců…

Přidat komentář