VYHODNOCENÍ: Soutěžní vánoční máslo

Článek od: Monika Slíva - 16.02.2020

Zadrhne-li se dobře fungující soukolí, je to vždycky problém, a v případě, že soutěžící čekají na svou výhru, je to problém na druhou. Přijměte všichni moji velkou omluvu.

Za fungováním soutěžního soukolí se už hezkých pár let otáčím já a poslední dobou toho na mě bylo asi trochu moc. Naslibovali jsme vám včasné a ještě v čase vánočním uskutečněné vylosování výherců naší vánoční soutěže o knihy Františka Novotného. Nechci se vymlouvat na démona prokrastinace, vím, že máslo na hlavě mám já a jenom já, ale zkrátka... ať tak či tak, máme únor a je potřeba to konečně napravit.

Zde tedy je, již bez dalším okolků, VYHODNOCENÍ všech tří vánočních soutěží a uděláme maximum, aby výherci obdrželi svoje knihy co nejdříve.
 

*

VÁNOČNÍ SOUTĚŽ 01

Jak se jmenuje autor obálky Hvězdných her?

Milan Fibiger

Výherce:

Josef JANOTA z Loučné nad Desnou

*

VÁNOČNÍ SOUTĚŽ 02

Ve kterém roce a v jakém nakladatelství kniha vyšla? (Osudový konvoj)

nakladatelství Argo, 2018

Výherce:

Martin POKORNÝ z Lovosic

*

VÁNOČNÍ SOUTĚŽ 03

Čím jsou výjimečné ilustrace Zdeňka Buriana, které celou knihu doprovázejí? (Strýček námořník)

Kniha obsahuje knižně dosud nevydané ilustrace Zdeňka Buriana.

Výherce:

Marie ŠTECHEROVÁ z Opařan

*

Všem výhercům se omlouváme, že to trvalo tak dlouho a doufáme, že je tenhle velmi opožděný vánoční dárek potěší.

 

 

 

 

Přidat komentář