Jedním tweetem – únor 2022

Článek od: Jan Křeček - 01.02.2023

Víte, co se před rokem naučili papoušci kakadu? A že byla olympiáda? No… a pak také začala válka. My už to, zjevně, věděli 11. února, ačkoliv jsme ještě týden a něco doufali. Teď už tu máme válku skoro rok, aktuálně i víme, kdo bude dalším prezidentem, a všechno by si to zasloužilo pozorovat, zapisovat a se zpožděním zveřejňovat. To ovšem necháme na někom jiném. Jak se píše v posledním tweetu: díky, že nás čtete, i když si (nebo právě proto, že si?) vymýšlíme takovéhle nefantastické ptákoviny. Ale… něco z cestování časem to má, ne?

Kdybyste nás chtěli sledovat, twitter Sardenu je zde: https://twitter.com/sardencz. A teď už naše tweety z loňského února:

1.2.2022
Ťuknutí na parkovišti může být v USA docela stresová záležitost ale nakonec to dopadlo +- dobře. Policajti byli vyložení dobráci, co se týče viny, je to plichta (podle mě ne, ale co už…:) ) a snad to pořeší pojišťovna. Akorát teda půl dne v háji…

2.2.2022
Dnes jsem byl celý den na školení a pak jsem dvě hodiny spal. Asi to bylo vyčerpávající!

3.2.2022
Obdivuju rodiče, co vrátí z karantény děti do školy na jeden celý den před prázdninami. Já bych se bála, že to přinesou domů znovu.

4.2.2022
Včera zemřela spisovatelka Ludmila Vaňková. Čest její památce. Nejlépe tím, že si od ní přečtete nějakou knihu.

5.2.2022
Novinky.cz: Vědci naučili papoušky kakadu hrát kulečník. Vedení Sněmovny uvažuje, zda a jak reagovat na obstrukce SPD. Přibylo nejvíce nakažených za víkendový den. Island definitivně ukončí lov velryb. Zeman: Demonstranty se šibenicemi měla policie „zhaftnout“.

6.2.2022
Dělám betaverze modelů pro články na Sarden… 9 stran barevného tisku ve Stamples na tvrdší papír = 500 korun. To kdyby si tady někdo stěžoval, jak je u nás draho.

7.2.2022
Celé dva roky covidu nejsem nemocný… a v posledních čtyřech měsících už podruhé! A ani jednou covid!

8.2.2022
Jak to máte se Star Wars a Star Trekem? Já třeba miluju oboje. Akorát Star Wars očima a Star Trek srdcem…

9.2.2022
Z rýmečky je nemocenská až do pátku. Koukám na olympiádu a cítím se u toho trochu provinile.

10.2.2022
Zoo v zimě je pořád super, jen ten sněžný leopard nevylezl. Asi že není sníh.

11.2.2022
Twitter mě dnes celé odpoledne vyhazuje. Problémy prvního světa, zatímco na Ukrajinu se chystají vtrhnout Rusové.

12.2.2022
Tak jsem se rozhodl. Po 4 letech půjde notebook do továrního nastavení a pojede od nuly, už je chudák úplně nepoužitelnej :)

13.2.2022
-

14.2.2022
Skoro týden doma byl fajn, ale že bych se cítil úplně zdravý, to nemohu říci. A vyšel trailer na seriál Pán prstenů. Ještě jsem neměl odvahu si to pustit…

15.2.2022
Češi sice vypadli v hokeji, ale… zase studenti nepřijdou o ty hodiny, ve kterých by nutně potřebovali sledovat klíčové zápasy o medaile. Možná si večer pustím pár záběrů z Nagana…

16.2.2022
Být v 18:17 ještě v práci není zdravé. Cítím se, jako by mě zdržoval Okamura. //  Elizabeth, tvá krvavá cesta Bohu hříchem se zdá. Elizabeth jsi hledáná, milovaná. … Kdo by to řekl, že člověku spraví náladu písničky typu Nosferatu Is Death, Nevěsta temnot, Upír s houslemi či Torquemado… XIII. století u mě furt jede! #XIIIstoleti

17.2.2022
Padlo tu, že být kolem 18:00 ještě v práci není zdravé. Souhlasím.

18.2.2022
Říká se, že je lepší vyhořet, než se stěhovat. Nějak tomu nevěřím. Sice je to otrava, ale nakupovat všechno znovu by byla větší.

19.2.2022
Kurva, ten starej Spider-man je tak dojemnej, když je člověk s nervama v prdeli :)

20.2.2022
Dnes jdu po dlouhé době na operu, Hoffmannovy povídky od Offenbacha. Finové porazili Rusko v hokeji a mají zlatou, to mám radost. Válka na Ukrajině zatím nezačala. To mám taky radost. Kéž by nezačala vůbec.

21.2.2022
Nejdřív Krym. Dnes Rusko uznalo nezávislost Doněcké a Luhanské republiky. Co bude dál? Protektorát Karlovy Vary?

22.2.2022
Jako velký fanoušek Falloutu vám docela závidím, že jste v ČR, protože v případě jaderné války máte větší šanci na přežití než já kousek od New Yorku… ale tak horké to snad nebude…

23.2.2022
Opravy, opravy, opravy. To je tak, když člověk učí a píše se studenty testy, diktáty, eseje… Potřeboval bych na to nějakou sekretářku či nějakého sekretáře. Zájemci? :)

24.2.2022
Válka.

25.2.2022
Dítka ve škole se ptají, jestli bude válka i u nás. Tohle by se dětem v hlavě vůbec rodit nemělo. Je to neštěstí.

26.2.2022
Plánuju novou fázi života, takže jestli mi ten zmrd do toho hodí atomovku, tak přeplavu Atlantik, projdu radioaktivní pustinou a zaškrtím ho holejma rukama, i kdyby to byla poslední věc, kterou udělám!
27.2.2022
Dnes jsme oblékli Sarden do modrožluté a ve 12:00 jdu tady v Brně na demonstraci proti válce. Je to všechno především symbolické, ale aspoň člověk nemá pocit takové bezmoci.

28.2.2022
-

1.3.2022
Dneškem končí tento dlouhý experiment. Ze tří osob se na rok stal jeden autor cyklu Jedním tweetem. Každý měsíc teď budeme na Sardenu publikovat, co nás před rokem trápilo či těšilo. A mezitím si pro vás vymyslíme něco nového. Díky, že nás čtete!

Přidat komentář