SOUTĚŽ: Výsledky Soutěže recenzentů 2. ročník

Článek od: Redakce - 23.07.2011

Po více jak půlročním boji známe výsledky klání v druhé ročníku Soutěže recenzentů. Absolutním vítězem se stal Jan Nohovec (Topzine). Skokanem roku pak Jana Poláčková (Fantasya). Webem s nejúspěšnějšími recenzenty Fantasy Planet. Na výsledky se můžete podívat zde. Vítězům blahopřejeme a těšíme se na další klání v případném příštím ročníku (a ten by nemusel být vysloveně zaměřený na literární kritiku ;-)
Čtenáři, kteří fandili Sardenu, rozhodně nemusí smutnit, že jsme nezískali vítězné vavříny, neboť soutěž rozhodně splnila původní záměr a rozšířila partu skvělých lidí naší redakce (a rádi přijmeme i vás), kteří se (vlastně téměř všichni) zapojili do tohoto klání. Děkuji vám jménem šéfredaktora. Jedno vítězství si pak můžeme připsat - 14 recenzentů a 6 vítězství. ;-)

Průběžné hodnocení Recenzentské soutěže – Webziny

Fantasy Planet – 159 (11 recenzentů), 5 vítězství (vítěz v rámci webu: Jan Michálek)
MFantasy – 152 bodů (7 recenzentů), 3 vítězství (vítěz v rámci webu: Jindřich Střelec)
Sarden – 140 (14 recenzentů), 6 vítězství (vítěz v rámci webu: Jan Žlebek)
Topzine - 124 (11 recenzentů), 6 vítězství (vítěz v rámci webu: Jan Nohovec)
Fantasya – 109 (8 recenzentů), 4 vítězství (vítěz v rámci webu: Jana Poláčková)

Přidat komentář