PR+CON: Biocon 3.0

Článek od: Anonym - 24.01.2012

Rádi bychom vás pozvali na únorovou akci BioCon 3.0, která je již třetím srazem fanoušků studia BioWare.

Na programu bude především chystaný sci-fi akční hit Mass Effect 3, a to možnost zahrát si hru ještě před samotným vydáním. Chybět nebudou přednášky z vesmíru Mass Effect i nové úspěšné onlinovky Star Wars: The Old Republic. Zájemci se dozvědí řadu informací z historie BioWare, otestují vědomosti v obtížném kvízu a samozřejmostí budou i soutěže o zajímavé ceny.

BioCon 3.0 se koná v sobotu 11. února od 14,00 hod. v klubu Roxy NoD (Dlouhá 33, Praha 1, nod.roxy.cz). Vzhledem k velkému zájmu a omezenému prostoru je třeba potvrdit účast zasláním vašeho jména (případně i doprovodu) co možná nejdříve na adresu bioware.czech@gmail.com.

O samotném programu a průběhu akce budeme podrobněji informovat v příštích dnech na www.ea.com/cz/news.

Jakub Trulík, EA Czech

Komentáře

3. ročník BioCon - srazu fanoušků BioWare už je za dveřmi, když odstartuje tuto sobotu v pražském klubu Roxy NoD, a při té příležitosti pořadatelé odhalují program akce.

Ten naleznete detailně rozepsaný v novince www.ea.com/cz/news/, my bychom pak rádi vypíchli zejména možnost zahrát si demo Mass Effect 3 a Star Wars: The Old Republic.

Jakub Trulík
EA SPORTS, Need for Speed, Battlefield & BioWare community co-ordinator

Přidat komentář