SOUTĚŽ+WEB: O 10.000 Kč za nejvtipnější povídku končí 31. srpna 2012!

Článek od: Anonym - 08.08.2012

Časopis LEMURIE a nakladatelství BELETRIS vyhlašují literární soutěž o nejvtipnější povídku.

Podmínky literární soutěže:

  1. Hlavní cenou literární soutěže je honorář 10 000 Kč, splatný do 1. října 2012.
  2. Vítěz literární soutěže bude veřejně vyhlášen do 15. září 2012.
  3. Vítězná povídka bude otištěna v říjnovém čísle časopisu LEMURIE 2012.
  4. Povídka nesmí přesahovat 17 000 znaků včetně mezer.
  5. Soutěže se mohou zúčastnit pouze původní autorské povídky, zaslané přímo jejich autorem, které do 15. září 2012 nebyly publikovány v písemné ani elektronické formě, ani jinak zveřejněny. V případě neplatnosti tohoto bodu nebude honorář vyplacen.
  6. Každý autor může zaslat pouze jednu povídku.
  7. Povídka musí být zaslána jako příloha e-mailu nejpozději do 31. srpna 2012 v některém z běžných textových formátů na adresu: redakce@lemurie.eu
  8. V předmětu e-mailu musí být výrazně uvedeno slovo SOUTĚŽ (jinak bude brán text jako běžný e-mail). Zasláním takto nadepsaného e-mailu autor souhlasí s podmínkami soutěže.
  9. Vítěz bude vybrán jednomyslným rozhodnutím redaktorů časopisu LEMURIE a zástupce nakladatelství BELETRIS.
  10. S vítězem bude uzavřena příslušná licenční smlouva dle autorského zákona. Honorář bude vyplacen nezdaněný.

Prvních pět správných odpovědí z každého čísla bude odměněno knihou či knihami do maximální hodnoty 350 Kč z produkce Nakladatelství BELETRIS dle vlastního výběru nebo ročním předplatným e-zinu Lemurie. Odpovědi posílejte na e-mail:

redakce@lemurie.eu

SOUTĚŽE O KNÍŽKY

Otázka z LEMURIE 5/2012: Jak se jmenuje celým jménem agentka firmy HELL, která má získat na svou stranu mladičkého Rinalda von Celerberga v povídce Evy Białołęcké VZAL TO ĎAS?

(ještě stále můžete soutěžit, zbývá 5 volných cen!)

Výherci:

Otázka z LEMURIE 4/2012: Jak se jmenuje starý němý violista hrající své ďábelské melodie v ulici Rue d Auseil v povídce Vlak Samuela Garreta?

(ještě stále můžete soutěžit, zbývají 4 volné ceny!)

Výherci: 1. Jana R. (...ova@centrum...)

Otázka z LEMURIE 3/2012: Co znamená podle J. Zelenky zkratka PYRAMIDA?

(ještě stále můžete soutěžit, zbývají 3 volné ceny!)

Výherci: 1. Jana R. (...ova@centrum...), 2. Jaroslava Č. (...na@gmail...)

Otázka z LEMURIE 2/2012: Jaké je příjmení psychokratora?

(ještě stále můžete soutěžit, zbývají 3 volné ceny!)

Výherci: 1. Jana R. (...ova@centrum...), 2. Jana B. (...ova@gmail...)

Otázka z LEMURIE 1/2012: Jak se jmenuje celým jménem Zloděj úsměvů?

(ještě stále můžete soutěžit, zbývají 2 volné ceny!)

Výherci: 1. Helena K. (...cna@seznam...), 2. Tomáš N. (...drik@tiscali...), 3. Jaroslava Č. (...na@gmail...)

 

Přidat komentář