PR+SOUTĚŽ: Malý princ (Le Petit Prince)

Článek od: Anonym - 10.10.2012

Máte rádi Malého prince a jeho svět?

Pomozte nám ho tvořit!

Zapojte se do mezinárodní výtvarné soutěže s Malým princem.

Malý princ s Lišákem a Růží se vydávají stále za dalším dobrodružstvím po neznámých planetách. Pronásledují zlého Hada, který ještě neřekl poslední slovo. Jejich cestu můžeš určit i ty.

Jak na to?

Je to jednoduché. Nakresli planetu svých snů. Planetu, na jaké bys nejradši žil nebo žila. Na druhou stranu obrázku napiš:

  • jméno planety
  • svoje jméno a adresu
  • kontaktní email
  • věk

K tomu si stáhni formulář, který ti vyplní rodiče. Ten potom přilož k popsanému obrázku a pošli vše na adresu:

Planeta Yó
Česká televize
Kavčí hory, Praha 4
140 70

Co můžu vyhrát?

10 výherců

  • Z došlých obrázků vybereme každý pátek jeden nejpovedenější a jeho autorovi či autorce pošleme klasickou knihu Antonieho de Saint Exuperyho Malý princ. Rozdáme tak deset knih s příběhem Malého prince.
  • Vítěze vyhlásíme od 17. září každé pondělí.

50 výherců

  • Padesát nejpovedenějších obrázků se dostane přímo na web Malého prince, kde se stane součástí jeho vesmírné mapy. Podle této mapy Malý princ plánuje svou dobrodružnou cestu. A právě tebou vytvořená planeta se může objevit v této mapě společně s planetami, které vytvoří děti z dalších devětadvaceti zemí světa!
  • Výherce vyhlásíme 30. listopadu.

2 výherci

  • To nejlepší nakonec. Dvě nejzdařilejší planety z padesáti vítězných si tvůrci seriálu vyberou přímo do třetí série Malého prince. Lišák, Růže a Malý princ se tak budou procházet přímo po tvojí planetě, a to na televizních obrazovkách v třiceti zemích světa včetně České republiky!
  • Vítěze vyhlásíme v lednu 2013.

Ty nejpovedenější obrázky planet budeme průběžně zveřejňovat také zde, na našem webu Malého prince.

Více na stránkách Malý princ - Česká televize. Zdroj: Česká televize.

Přidat komentář