SOUTĚŽ: Vyhodnocení soutěže O dva výtisky románu Zlato Arkony

Článek od: Redakce - 31.10.2012

Abychom to zbytečně neprodlužovali, neboť se na vás valí další soutěže, máme pro vás vyhodnocení: Odpovědi na tři zapeklité otázky nebyly tentokrát úplně jednotné, ale po odborné konzultaci s dvorním redakčním znalcem páně Červenákovi tvorby byly uznány všechny, které zněly následovně:

1. Krutomor, ale i Radhostův meč (vychází z kontextu)

2. Weird Tales,  ale i americký Magazín F&SF
    (povídka Z posvátné vody zrozená)

3. Robert Pilch

A kteří šťastlivci si mohou v dohledné době doplnit vzdělání?

Jsou to:

Petr Drahokoupil z Týniště nad Orlicí

a

Jaroslav Schmidt z Karviné

Výhercům gratulujeme a přejeme prima dobrodružství!


Bivoj, Bohatýr, Kapitán Báthory. Juraj Červenák je zkrátka bourák, který nás každý rok zásobuje pravidelnou dávkou dobrého dobrodružného čtení. A letos mají jeho čtenáři obzvlášť důvod k radosti, protože po letech čtenářských proseb se rozhodl vrátit k Roganovi a Goryvladovi, kteří autorovi získaly davy příznivců. Ale to vy určitě víte, protože cyklus Černokněžník patří k tomu nejlepšímu z tuzemské fantasy a už dávno máte Zlato Arkony přečtené. Říkáte, že nemáte? Tak to uděláte sto kliků, anebo víte co? Pojďte si s námi zahrát o dva výtisky, které nám věnovalo nakladatelství Brokilon.

Slibujeme, že vás rozhodně nebudeme mučit. 

Otázky:

  1. Kromě toho, že je Rogan zdatný lukostřelec, má k dispozici i rodový meč. Víte jaké je jeho jméno? 
  2. Povídka s Roganem se objevila v jistém americkém časopise. V jakém? 
  3. Kdo překládá Červenákovy knihy do češtiny? 

Odpovědi posílejte na starou známou adresu sardensoutez@centrum.cz do půlnoci 29. října 2012 a do předmětu napište "Rogan". Dva vylosovaní výherci obdrží román Zlato Arkony. Za poskytnutí soutěžních výtisků děkujeme nakladatelství Brokilon.

  • Odpověď na otázku č. 1 zkuste odvodit zde.
  • Nápověda k otázce č. 2 zde.
  • Odpověď na otázku č. 3 se ukrývá například zde.

 

Přidat komentář