SOUTĚŽ: Vyhodnocení soutěže O dvě vstupenky na Zeměplošský maškarní bál

Článek od: Redakce - 18.02.2013

Vážení a milí, tance a maškarního reje chtiví soutěžící, máme pro vás odpovědi na soutěžní otázky a jméno výherce:

1. Oktávo
2. Vilém Klika
3. Anežka Nulíčková

a výherkyní se stává...

Daniela Petrtýlová z Prahy

Daniele samozřejmě gratulujeme a obratem může očekávat mail s instrukcemi, jakým způsobem jí budou vstupenky předány.

JEDNA POZNÁMKA REDAKCE:  Momentálně  nám na soutěžní mail chodí odpovědi na soutěž o knihu Zpráva z Hádu, která ALE probíhala (sice v únoru) V LOŇSKÉM ROCE. Zcela zjevně některý čtenář při brouzdání staršími články na našem webu narazil na tuto soutěž a poslal echo i dalším. Bohužel soutěž proběhla vloni a byla řádně ukončena a vyhodnocena. Tudíž již znovu nelze tuto knihu vyhrát.

Děkujeme za pochopení,

vaše redakce Sardenu


 

Rok se s rokem sešel a Klub Terryho Pratchetta vás srdečně zve na již druhý Zeměplošský maškarní bál, který se bude konat v pátek 22. února 2013 od 20:00 hodin ve velkém sále Divadla Gong (Sokolovská 969/191, Praha 9 – Libeň, zastávka MHD „Divadlo Gong“, tramvaj č. 16). A jelikož je i období zamilovaných, kteří v teple svých náručí mohou trávit Svatého Valentýna u nějakého romantického filmu, rozhodli jsme se vás trochu provětrat a nabídnout jednomu páru možnost to rozparádit na této skvělé benefiční akci.

K tanci a poslechu zahraje kapela Jam Band. V závěru večera dojde i na Ježčí píseň. Program obohatí zeměplošské taneční vystoupení. Těšit se můžete také na bohatou tombolu. Výtěžek z maškarního bálu bude věnován AD Centru na výzkum Alzheimerovy nemoci v České republice. To jsou hlavní důvody, proč o tento ples nepřijít.

Stačí odpovědět na 3 jednoduché otázky (ani ne tak odpovědět, jako spíš vybrat 3x jednu správnou):

1. Jak se jmenuje největší ze všech grimoárů?

  1. Oktávo
  2. Hex
  3. Necrotelecomicon

2. Jaké si dal Smrť "občanské" jméno, když odešel do důchodu?

  1. Ronald „Ronaldek“ Soak
  2. Vilém Klika
  3. Mort

3. Koho se bábi Zlopočasná a stařenka Oggová rozhodli vybrat jako náhradu za Magrátu na post třetí čarodějky?

  1. Toničku Bolavou
  2. Anatému Novotrikovou
  3. Anežku Nulíčkovou.

Dvojici lístků do soutěže poskytl Klub Terryho Pratchetta. Děkujeme.

Svoje odpovědi posílejte na známou adresu sardensoutez@centrum.cz do půlnoci 16. února 2013, do předmětu uveďte Zeměplocha a hlavně napište svoje jméno a adresu a zda se bálu zúčastníte osobně, nebo budete chtít lístky pro své známé.

Přidat komentář