RECENZE: M. T. Majar - Znamení vlka (Audio)

Článek od: Petr Čapek - 29.09.2014

Vydavatelské duo Walker a Volf se už stihlo mezi fanoušky pěkně zabydlet. Po perlách české fantastiky, jakými jsou Hvězdní Honáci nebo masakrální Asfalt Štěpána Kopřivy, se rozhodli, že příběhů nabitých testosteronem, vyhřezlých střev a létajících krav už bylo dost. Tentokrát se toto vydavatelství zaměřilo na něžnější pohlaví a svým posluchačkám přináší něco trochu jemnějšího, i když…

T. Majar asi netřeba čtenářům, v tomto případě spíše čtenářkám, české fantastiky moc představovat. Její knihy nabité akcí, humorem a všudypřítomnou erotikou si získaly u fanynek dost velkou oblibu na to, aby se její Znamení vlka dočkalo i své audiopodoby. A jak tedy dopadla tato paranormální romance plná vlkodlaků ovoněná sexem a svalnatými těly?

Předně je potřeba upozornit na jednu věc. Pánové vězte, že u téhle knihy nejsme opravdu cílovou skupinou. A i když je lákavé dozvědět se, po čem to vlastně ty naše drahé polovičky touží, a buďme upřímní, co v drtivé většině nikdy nedostanou, posloucháte toto audio na vlastní nebezpečí. Protože Znamení vlka hravě strčí do kapsy všechny ty Odstíny šedi i s celým zástupem jejich kopií. Takže za případné poškození mozku či vytékající krev z uší neneseme odpovědnost ani my, ani duo W&V.

Teď už ale trochu vážně, pánové byli upozorněni a můžeme se vrhnout na samotnou knihu. Victorie už nějakou chvíli pobývá ve Spojených státech a, i když s láskou vzpomíná na svíčkovou z českých luhů a hájů, vracet se rozhodně nechystá. Jenže, naivní česká slečinka se záhy dostane do úzkých a zdá se, že brzy nedobrovolně přijde o “poctivost”. Na scéně se naštěstí objevuje neznámý zachránce, který jí pomůže. Jenže jak to tak bývá, nic není zadarmo.

Záhadný neznámý se jmenuje Ruben a je lycas. To by samo o sobě asi tolik nevadilo. Jenže Ruben naši květinku nešťastnou náhodou kousl a co čert (vlk) nechtěl, udělal z ní jednu z nich. Na Tori tak čeká velký krok do neznáma, celý její život se otočí o 180 stupňů. Naštěstí je zde Ruben. Její zachránce, zhouba, princ na “bílém” koni.

Příběh jako vystřižený z románů Daniely Steelové autorka zvládla okořenit pořádnou dávkou sexu, akce a svalnatých mužných těl. Pánové, já vám říkal, že tohle není nic pro nás a, přestože naše polovičky budou vrnět blahem, my toto prostě pochopit nemůžeme. Jen tak mimochodem, až vaše drahá začne na vašeho yorkšíra volat Šétyre moc se nedivte.

Na posluchačky čeká pořádně kvalitní audio, které v patnácti hodinách nabídne vše, po čem jejich srdce touží. Role vypravěčky se tentokrát ujala Kateřina Janečková, kterou mohou fanoušci znát hlavně díky televizním seriálům Ošklivka Katka (ano, ta ošklivá, to je ona) a VKV. Její přednes a intonace s celým příběhem skvěle koresponduje a davá dohromady výborně vyvážený mix, který neuspává a dokáže zaujmout. Takže, co se týče profesionálního zpracování, není zde opravdu moc co vytknout. Radek Volf, coby režisér, opět odvedl skvělou práci a posluchačky se tak mohou těšit na ničím nerušený poslech.

Závěrečné hodnocení nechám zcela na vás. Dámy audio Znamení vlka jistě nadchne a budou nedočkavě vyhlížet pokračování. Nám chlapům nezbývá než přimhouřit jedno oko, anebo jít, jak se říká "na jedno". Buď jak buď, Walker & Volf opět odvedli skvělou práci, a tak už se teď můžeme těšit, co si pro nás tohle duo přichystá příště.

M.T. Majar, Znamení Vlka
Čte: Kateřina Janečková
Vydal: Audiovydavatelství Walker & Volf