RECENZE: Miroslav Žamboch - Liheň 2: Královna smrti (audio)

Článek od: Petr Čapek - 12.12.2014

Již uběhla nějaká ta doba od chvíle, co vyšel v audio podobě první díl legendární Žambochovy Líhně. Oproti prvnímu dílu se Walker & Volf rozhodli k menším úpravám, které mají Líhni pomoci dostat se na novou úroveň. Otázkou zůstává, zda se záměr vydařil, nebo jestli i z pokračování této fantastické řežby zůstanou posluchači, stejně jako z prvního dílu, tak trochu na vážkách a v rozpacích.

RECENZE: M. T. Majar - Znamení vlka (Audio)

Článek od: Petr Čapek - 29.09.2014

Vydavatelské duo Walker a Volf se už stihlo mezi fanoušky pěkně zabydlet. Po perlách české fantastiky, jakými jsou Hvězdní Honáci nebo masakrální Asfalt Štěpána Kopřivy, se rozhodli, že příběhů nabitých testosteronem, vyhřezlých střev a létajících krav už bylo dost. Tentokrát se toto vydavatelství zaměřilo na něžnější pohlaví a svým posluchačkám přináší něco trochu jemnějšího, i když…

REPORTÁŽ: Křest audioknihy Znamení vlka

Článek od: Marta Novotná - 08.09.2014

V pátek 29. srpna proběhl v Horních Počernicích Svatbacon při příležitosti sňatku Kláry Smolíkové a Jiřího Procházky. Program byl celkem jasný, ale proč ho trochu neokořenit křtem knihy. Respektive audioknihy. Světlo světa totiž spatřilo Znamení vlka z audio vydavatelství  Walker & Volf.

RECENZE: Štěpán Kopřiva - Asfalt II. Efektivní brutalita

Článek od: Petr Čapek - 22.08.2014

Není to tak dlouho co se úderné duo českého audioknižního průmyslu Walker & Volf rozhodlo zasadit posluchačům těžkou ránu na solar. Jejich první díl legendárního Asfaltu od Štěpána Kopřivy se ukázal jako trefa do černého. Jedinou nevýhodou zůstával fakt, že příběh prostě nebyl dokončený. To se naštěstí rychle změnilo a posluchači se tak mohou znovu ponořit mezi pekelnou smetánku v čele s Ba'al Zebulem, knížetem Astarothem, nebo arcidémonem Chorozonem.

RECENZE: Jiří W. Procházka, Hvězdní honáci

Článek od: K. W. S. - 31.05.2014

Nevíte, co od Hvězdných honáků čekat? Představte si typický western a kovboje, kteří s kolty proklatě nízko křižují se svými stády prérie.  Biopunk a s ním obrovské organické stroje/formy života, které dokáží cestovat hyperprostorem, které dokáží ničit celé hvězdy a planety a které lidé využívají jako živoucí přepravní vagóny. A teď si ještě představte Jirku W. Procházku, jak se vám směje, že jste z tohoto mixu celí na větvi, a bude to kompletní! 

 

Přihlásit se k odběru RSS - Walker & Volf