Přihlášení

Please answer the question

TG: Halloweenská maska snadno a rychle

Článek od: Petr Simcik - 15.10.2014

I když se u nás klasický Halloween neslaví a já jsem tomu rád, protože to zkrátka není náš svátek, mnohé děti si ho tak či onak prožijí. Ať už jim ho zajistí nějakým způsobem ve škole či školce, na kroužku, v Sokole, prostě kdekoli, vy jako rodič máte za úkol sehnat masku… …Což ovšem pro tátu geeka není vůbec problém. Stačí chvilka a základ masky je na světě. doplnit ho může vhodné prostěradlo či jiný kus látky na plášť.

Co bude potřeba?

  • Základním materiálem pro tento projekt je papír. Může jít o čtvrtku, případně o trochu tenčí papír na vizitky do běžné tiskárny, protože se bude tisknout a vy těžko budete doma shánět plotter nebo profi laserovku.
  • Další propriety jsou pak:
    • lepidlo,
    • nůžky
    • a štětec,
    • případně gumičky na připevnění.

Prošel jsem pro vás internet a vybral několik šablon, které nadchnou zvláště chlapečky (ale i zvrhlejší holčičky).

Lebka

Smrťák je prostě klasika, která nezestárne a to hned ve dvou provedeních.

Jedno strašidelné, náročné na barvu a jednodušší na složení.

mask1b

zdroj: http://ravensblight.com/Mask1.html
šablona: lebka_1

A druhé – takové smrťácké puzzle, ale výsledkem může být třeba i Rudá lebka z Kapitána Ameriky, nebo veselá, Mexická lebka. Fantasii se tu meze nekladou.

FYFQN3TI1C3ZZAB.MEDIUM

zdroj: http://www.instructables.com/id/Bonus-Papercraft-Skull-Mask/ od uživatele Krummrey
Šablona ke stažení: lebka_2

Zvířátka?

Nevím jestli Wolverine z X-menů je zvířátko, ale pokud jste vytvářeli čepele z minulého příspěvku je to pro vás jasná volba, Kromě toho jde o tu nejjednodušší záležitost ze všech a proto ji mohou užít i ti nejmenší.

wolverine_mask_by_evpoe-d6ntc3g

zdroj: http://www.deviantart.com/art/Wolverine-Mask-402796924

A abychom měli něco i pro normálnější děti, je tu jeden japonský liščí démon, o kterém můžete vždycky tvrdit že jde o Bystroušku.

Jde o cizí model a jeho stavba je pro mírně pokročilé a má jisté zvláštnosti. Například předpokládá oboustranný tisk. Na druhou stranu je možné také vytisknout díly zvlášť, slepit lišku nanečisto bílou a poté polepit barevnými kusy.

fox-head-mask-papercraft-model-pin

zdroj:http://www.mookeep.com/2746/fox-head-mask-papercraft-model/
ke stažení: ZDE

A poslední… kdo by ho neznal!? Guy Fawkes nebo také V, nyní maska ve světě proslavená jakožto anonymous.

Tahle maska se jako spousta jiných dá koupit v plastu ale pokud budete chtít aby vaše dítě bylo opravdový rebel! Nemůžete sáhnout nikam jinam. Kromě toho nebude trapas, pokud se vás takových sejde víc. Ano, V je jen jeden ale…

Navíc je tahle moc pěkná záležitost i velice jednoduchá na slepení! a v pohodě to zvládne i mladší školák.

C249-22A

respektive:

guyfawkesmask

Zdroj: Internet, anonymous

stáhnout:  ANON_MASK

Přidat komentář

Sarden - internetový magazín o sci-fi a fantastice  /  šéfredaktor: Monika Slíva Dvořáková  /  zástupce šéfredaktora: Tereza Kadet Kadečková / webmaster: Petr Šimčík / ISSN: 1805-2711 / administrace

 

Ilustrace v hlavičce Stefan Keller na Pixabay