SOUTĚŽ: O trilogii Marka Hoddera: VYHODNOCENÍ

Článek od: Redakce - 10.06.2015

Váš zájem o tři knihy od Marka Hoddera byl vskutku veliký a všech 71 došlých odpovědí bylo správných. A jaké byly ty správné odpovědi?

1) Sir Richard Francis Burton a Algernon Charles Swinburne.
2) Jules Verne

3) například: Plnou parou, Mrtvý v parovodu, Excelsior, gentlemani!, a jistě by se našlo i něco dalšího...

A z výhry se bude těšit:

M. HUMPÁL z Českých Budějovice

Gratulujeme!

 


Máte rádi stempunk? A říká vám něco jméno Mark Hodder? Pokud jsou vaše odpovědi ano, pak jste na správném místě. Nakladatelství Triton nám poskytlo jako výhru do této soutěže hned celou steampunkovou trilogii od anglického spisovatele Marka Hoddera. Všechny tři díly, tedy Podivná záležitost se skákajícím Jackem, Případ mechanického muže a Výprava do Měsíčních hor mohou být vaše, pokud nám správně odpovíte na následující tři otázky. Tři knihy, tři otázky - to je férová nabídka, nemyslíte?

  • 1) Jak se celým jménem jmenují dva hlavní představitelé této knižní série?
  • 2) Který francouzský spisovatel je považován za praotce steampunku?
  • 3) Dokážete jmenovat alespoň jednu knižní antologii tohoto žánru, která u nás vyšla?

Dál už nejspíš není co dodávat. Svoje odpovědi posílejte na známou adresu sardensoutez@centrum.cz do půlnoci 7.6. 2015, do předmětu uveďte Hodder a nezapomeňte na svojí korespondenční adresu.