Pozvánka: Eroticon

Článek od: Redakce - 30.09.2015


 Zveme vás na již 12. ročník ErotiConu, akci zaměřenou na lechtivá témata nejen pro fanoušky fantastiky!

KDY: V sobotu 3. října od 13:00 odpoledne.

KDE: V příjemných a inspirativních prostorech kavárny-baru Dark Velvet v Praze.

Některé přednášky budou doplněny promítáním a ukázkami. Můžete se těšit na zajímavý workshop, chybět nebude ani soutěž, a pokud přijdete v nějakém fantasy nebo scifi kostýmu (cosplay vítány), čeká na vás bonus v podobě welcome drinku a možnosti zapózovat pro portrétní fotografii.

Tématické přednášky si pro vás připravili Františka Vrbenská, Ivana Kuglerová, Hanina Veselá, Jan Vavřička a další. Během celé akce budou k vidění také fantasticko-erotické obrazy Martina Šrámka, Lojzy Filipa, Daniela Paula či Milana Tótha.

Můžete se těšit na fireshow, břišní tanečnici a koncert skupiny Succuba.

Máte rádi Sci-fi, fantasy a erotiku? Pak na této akci rozhodně nesmíte chybět!

Dark Velvet  je dostupný ze stanice metra Florenc na adrese Husitská 677/15, více informací naleznete zde: http://www.darkvelvetcafebar.cz

Podrobný rozpis akce je k dispozici na webových stránkách Eroticonu: http://www.eroticon.us

Eroticon je přístupný od patnácti let.Cíl tohoto conu je ukázat jak erotika prostupuje literaturu, historii a hry.

 

 

 

 

 

Přidat komentář