SOUTĚŽ: o exkluzivní dárky k filmu Batman vs.Superman: Úsvit spravedlnosti: VYHODNOCENÍ

Článek od: Redakce - 20.03.2016

Batmanovský kabátek je pryč, stejně jako soutěž o exkluzivní ceny. Jednodušší otázku jsme vám snad ani položit nemohli, protože fakt, že za režisérské sesli trůnil Zack Snyder, zkrátka znají všichni zainteresovaní fanoušci.

A kdo z téhle informace pro sebe vytěžil dvojitou výhru? Na tričko a peněženku se může těšit:

Radek MALÍK z Dolního Benešova

Gratulujeme!

 


 

Jistě jste si všimli, že s novým Sardenem jsme obléklli Batmano-Supermanský kabátek. Je to vcelku nepřehlédnutelné a rozhodně to nebylo samoúčelné. Premiéra dlouho očekávané filmové pecky se blíží, a aby vám to do 24. března rychleji uteklo, můžete si s námi zasoutěžit o tričko a stylovou peněženku. Jeden vylosovaný šťastlivec si tak svoje čekání zpříjemní velmi zajímavou dvojitou výhrou.


 

Ve spolupráci s filmovou distribuční společnostní Freeman Entertainment vám přinášíme soutěž o exkluzivní dárky k filmu Batman vs.Superman: Úsvit spravedlnosti.

Nebudeme vám to tentokrát nijak komplikovat, takže stačí, dykž nám napíšete:

  • Kdo je režisérem filmu Batman vs.Superman: Úsvit spravedlnosti?

Svoje odpovědi posílejte na známou adresu sardensoutez@centrum.cz do sobotní půlnoci 26.3.2016, do předmětu napište Batman v Superman a nezapomeňte na svoje jméno a korespondenční adresu.

Těšíme se na vaše odpovědi!