Nový titul z nakladatelství Epocha

Článek od: Redakce - 16.02.2018

LAURELL K. HAMILTONOVOU proslavila u nás i po celém světě bestsellerová série Anita Blakeová – lovkyně upírů. Během jejího psaní autorka dostala nápad na novou ságu – a zrodila se rusovlasá princezna MEREDITH GENTRYOVÁ, která na začátku příběhu pracuje jako soukromé očko v Los Angeles v oddělení pro nadpřirozené případy. A že o ně ve světě, kde vedle lidí žijí všemožné druhy kouzelných bytostí, není nouze. Merry, která v sobě má malou příměs kouzelné krve, je však ve skutečnosti princeznou Temného království a má nárok na trůn. Jenže ne každý by ji na něm rád viděl. Proto utekla do lidského světa a skrývala se pod falešnou identitou.
Série Merry Gentry začíná ve chvíli, kdy je její tajemství prozrazeno. Merry se vrací ke dvoru a musí čelit mocenským pletichám, v nichž sex a láska jsou jen nástroji k dosažení vyšších cílů. Zachovat si důstojnost a zůstat věrná svým citům a zásadám není snadné, když Merry na každém kroku jde o holý život… A jak intriky nabývají na síle a proti sexy rusovlásce se začínají obracet i její nejbližší, začíná se hrát nejen o něj, ale o osud celého světa…

Anotace:

„Zemři pro mě, Onilwyne. Zemři pro mě a dodrž svůj slib.“ Jeho meč mu vyklouzl z prstů. „Pokud mě dokážeš zkrvavit, dokážeš mě i zachránit.“ „Zabil bys mě i mé nenarozené děti. Proč bych tě měla zachraňovat?“ „Kvůli lítosti,“ pronesl a jeho oči začaly hledět trochu stranou od míst, kde jsem stála. Ucítila jsem růže a slova, která vyšla z mých úst, nebyla má. „Jsem temná bohyně. Jsem ničitelka světů, jsem tváří měsíce, když se vytratí všechno světlo. Mohla jsem k tobě přijít, Onilwyne, v podobě světla, jara a života, ale tys na sebe přivolal zimu a ve sněhu se neskrývá žádná lítost. Je v něm pouze smrt."

Princezna Merry se zotavuje z únosu a následného útěku z dvora šíleného krále Taranise. Nemocniční klid však nemá dlouhého trvání a přichází další útok na její život. Útok, který Merry hluboce zasáhne, protože proti ní obrací její nejbližší. Přes krvavou pomstu a podporu svých nejbližších milovaných mužů princezna ví, že nyní se nesmí zastavit. Vrací se do říše kouzel, aby se postavila svým nepřátelům, kteří ani zdaleka nečekají se založenýma rukama. Osudový střet se blíží a proti sobě stanou nejen meče a kouzla, ale i moderní vojenská technika. Tenhle boj se totiž už dávno netýká jen jednoho světa a Merry tak má ve svých rukou další osud všech kouzelných bytostí i lidí…

Kniha Doušek temnoty je k dostání na pultech knihkupectví od února 2018. Čtenáři si ji ale mohou pořídit i na knižních e-shopech, s 25% slevou přímo na stránkách Nakladatelství Epocha: http://www.epocha.cz/detailknihy.php?id=826, kde naleznete další informace.

Ukázku z knihy si můžete přečíst zde.

Info o knize
Doušek temnoty (Meredith Gentryová 7) / Autorka: Laurell K. Hamiltonová / Překlad: Dominika Moulíková / Obálka: foto Jakub Jíra, grafická úprava Lukáš Tuma / Formát: vázaná s přebalem, 130x194 mm / Vydání: první / Počet stran: 344 / Cena: 325 Kč (na www.epocha.cz 244 Kč) / Nakladatel: Nakladatelství Epocha (www.epocha.cz) / ISBN: 978-80-7557-068-0
http://www.facebook.com/fantastickaepocha
https://www.facebook.com/anitablakeova

O Nakladatelství Epocha
Nakladatelství Epocha se zaměřuje především na literaturu faktu a historii, velký prostor je však věnován i beletrii a titulům v žánrech fantasy, sci-fi a horor. V historicky laděných edicích dominují Polozapomenuté války, Magnetka a Traumata války, v literatuře faktu pak Victima, odborné tituly přináší edice Erudica.
Více informací se dozvíte na www.epocha.cz či http://www.facebook.com/nakladatelstvi.epocha.
Většina produkce Nakladatelství Epocha je dostupná rovněž ve formě e-knih.

 

Přidat komentář