RECENZE: Carlton Mellick III, Strašidelná vagina

Článek od: Petr Simcik - 31.05.2018

Na Strašidelnou vaginu jsem byl opravdu zvědavý. Bude to hodně zvrácené? Děsivé? Plné nechutností? Byla prezentována trochu jako horor, trochu bizár. Carlton Mellick III disponuje dalšími tituly jako je "Pippi of the apocalypse", "Adolf in Wonderland" nebo "I knocked up Satan's daughter" (démonická romantická komedie). A ve Strašidelné vagině se přeci jen vydává chlápek na průzkum do roztažené vaginy své asijské přítelkyně...

Takže? Výsledek předčil a trochu opravil moje očekávání. Je to super. Teda ne přímo ten moment penetrace... teda ten taky, ale celá knížka je  příjemným překvapením.

Je to opravdu milá četba. Když to trochu přeženu, měl jsem z ní podobný hřejivý pocit, jako bych četl třeba Saturnina (na tripu). Náměty jsou tak střelené, že to ani nemůže být děsivé nebo zvrácené, ale je to svým způsobem úsměvné. Až bych řekl takové mile podivné. A napínavé.

Hlavním důvodem, proč mi knížka patřící do bizarro fiction připadá milá, jsou postavy. Hlavní hrdinové dvou příběhů jsou vyslovení dobráci a zamilovaní blázni a v situacích, do jakých je autor postavil, opravdu není problém jim fandit.

Strašidelná vagina je titulním příběhem, jehož premisu známe už z ukázky a anotace. Steve se musí rozhodnout, jestli svou přítelkyni Stacy miluje natolik, aby nejen překousl, že má ve vagině jinou dimenzi s kostlivci a možná ještě horšími věcmi, ale také jestli se nechá přemluvit ke spelologicko-sexuálně-hororové expedici. A my víme, že se nechá. Prostředí vaginové dimenze je dostatečně podivné, svým způsobem logické a opravdu chcete vědět i "vidět" víc a Steve samozřejmě taky. To, co tam objeví, mu pak doslova změní život (což zní jako klišé, ale je to tak.).

Druhá povídka Porno v srpnu se odehrává celá na vodě. A to jak doslova, tak obrazně, protože v ní není jisté vůbec nic. Má hlavní hrdina halucinace? Opravdu se to děje? A existuje vůbec hlavní hrdina? Parta pornoherců vysazená uprostřed moře, aby šlapala vodu, kozatý žralok a výpadky paměti, to jsou věci, které vás donutí zhltnout povídku na jeden zátah.

A v poslední části zažijte Fantastické orgie, ve kterých se hrdina vydává do swingers klubu Ďáblovo semeno, aby se tam nakazil jednou konkrétní pohlavní nemocí, což by mu mohlo pomoci ve vztahu s přítelkyní. Konkrétně by to mohlo zlepšit koncovku. Nemyslete si ale, že jde pro nějakou obyčejnou kapavku nebo syfilis. V tomhle světě jsou pohlavní nemoci kreativnější, nakažlivost je stoprocentní, ale zato existují i nemoci pozitivní. Například ona hledaná nemoc, která se jmenuje Vibrátor. Problém je, že s onou kýženou nemocí by se mohl nakazit i něčím dalším, třeba zuby jako břitva, chapadly a podobně. Jo a taky jeho nemoc "Mluvící klacek", která neustále vysílá projevy pravicového extremisty, není žádná velká výhra. Co z toho tedy nakonec vzniklo? Komediální kombinace Snuff a X-menů.

Strašidelná vagina je po dlouhé době první knížka, která mě donutila číst přes noc a v kuse. Naštěstí i bohužel je poměrně útlá. Klidně bych hned pokračoval dál a doufám, že to Carcosa myslí s "The Cannibals of Candyland" vážně.

Carlton Mellick III : The Haunted Vagina a Fantastic Orgy

Nakladatel:Carcosa
Překlad:Milan Žáček