Sardenské legendy 2023: Vyhlášení soutěže

Článek od: Redakce - 30.06.2023

Přichází již čtvrtý ročník Sardenských legend!

Nudíš se přes léto? Máš literární ambice? Chceš vyhrát knižní ceny? Napiš povídku do Sardenských legend!

Prošli jsme si společně ztracenými městy, bojovali s démony všedního dne a zaletěli jsme si na výlet nefunkčními létajícími auty. Měli jsme tu už všechno a u všeho zůstaneme. Tématem letošního ročníku je: MAGIE VERSUS VĚDA. Postaví se proti sobě? Nebo budou naopak spolupracovat? Je každá magie jen pokročilá věda, jak tvrdil A. Clarke, nebo je to příliš záhadný koncept, který nejde vědecky vysvětlit? A jak se s nimi poperou naši soutěžící?

Tři vítězné povídky budou zveřejněny na webu Sardenu a jejich autoři získají knižní ceny.

Své povídky posílejte do 31 .8. 2023 na mailovou adresu povidky.sarden@gmail.com.

Pravidla
Téma: Magie versus věda
Žánr: Fantasy, sci-fi nebo horor
Datum uzávěrky: 31.8.2023
Datum vyhlášení: 1.12.2023
Maximální délka: 15 normostran (tj. 27000 znaků včetně mezer)
Písmo: Times New Roman, vel. 12, řádkování 1,5
Formát: Doc, docx

Do mailu napište své jméno, emailovou adresu a adresu bydliště. Soutěž je anonymní, jméno se tak nesmí objevit v textu povídky!
Povídka nesmí být nikde zveřejněna nebo být přihlášená v jiné literární soutěži, která probíhá paralelně s tou naší.
Každý soutěžící může poslat max. 2 povídky.
Zasláním povídky autor potvrzuje, že se jedná o jeho originální práci. Fanfikce nepřijímáme.
Při porušení pravidel bude povídka ze soutěže vyřazena.
Odesláním povídky do soutěže souhlasíte s jejím možným, bezplatným zveřejněním na webu Sardenu.

Vítězné povídky z loňského ročníku, a všechno, co se dělo vloni kolem, si můžete přečíst ZDE.

Přidat komentář