KOMIKS: Garth Ennis a Clayton Crain, Ghost Rider – Cesta slz

Článek od: Martin Kochlica - 14.01.2013

Odkedy som spoznal tvorbu Gartha Ennisa, môj záujem o komiksy značne vzrástol. Keďže tento šialený Ír píše príbehy hneď niekoľkých slávnych postáv, vyhovovalo mi, že vďaka nemu spoznávam kultových hrdinov, ktorých som dovtedy poznal len z filmových adaptácii. Nechápal som, ako každý jeden jeho komiks môže mať tak vysokú kvalitu. Konečne prišiel pád...

KOMIKS: Western a komiksy - Kedysi dávno, na divokom západe...

Článek od: Marek Keram Barányi - 16.01.2012

To vám tak jedného dňa šírim na facebooku moje múdre výroky a zrazu na mňa vykukne ikonka oznamujúca, že mám súkromnú správu. Kliknem na ňu a v nej bol nasledujúci text od môjho šéfa: „Počuj, ty si splodil pár článkov, či ako by sa to dalo nazvať, nechcel by si napísať niečo o amerických komiksoch s westernovou tématikou? Pouvažuj nad tým.“ Odpovedal som mu, že o tom pouvažujem a odobral som sa na toaletu. Po päťminútovom sedení a vyprodukovaní 3D hovna (v dnešnej dobe je už všetko 3D), som sa rozhodol že ten článok napíšem. Ruku na vajcia, alebo iné potraviny, pred westernami nikto neutečie. Sú všade.

Přihlásit se k odběru RSS - Western