GALERIE: Bitva pěti armád 2010

GALERIE: Bitva pěti armád 2010

Článek od: Alča - 01.06.2010

Patříte k těm, kteří si chtějí pořádně zahrát a vyblbnout se „bojem“? Nevadí vám spaní ve stanu a život za polních podmínek? Pak byste měli něco vědět o BITVĚ PĚTI ARMÁD.

Již tradiční akce se v posledních letech uskutečňuje v báječném prostředí katastru obce Doksy pod hradem Bezdězem nedaleko Máchova jezera. Letos tomu nebylo jinak a bojechtiví válečníci se sešli 28.-30. 5. 2010. Už od pátku se sjížděli se svými kostýmy a výzbrojí, aby co nejdříve prošli přejímkou a mohli ještě na poslední chvíli vylepšovat svůj vzhled. Mnozí našli odvahu nejen k účasti v nelítostné bitvě, ale i k cestě na náměstí, kde ve volební místnosti odevzdali svůj hlas.

Autorem fotografií je Vave.

Komentáře

Koukám, že se to čím dál víc profesionalizuje, byl jsem na bpa naposledy před cca sedmi lety a kdeže by pohledal prodejce čehokoli jiného než piva cool Taky mě inspirovala k tvorbě vlastní kroužkové košile, která ani po tolika letech není kompletní  (75%). Ach ta trpělivost ( a taky jsem ztloustl wink ).

Každý národ má takové politiky jaké si zaslouží -> Svůj svět si musíme zasloužit!

Stránky

Přidat komentář