PR+LITERATURA: Popravčí Anita Blakeová se vrhá do akce

Článek od: Anonym - 12.12.2011

Román „Obsidiánový motýl“: Popravčí Anita Blakeová se vrhá do akce nabité nebezpečím a smyslnou erotikou!

„Nechodím s mrtvolami. Člověk musí mít nějakou sebeúctu.“ – Anita Blakeová

V knižní edici Fantastická Epocha (www.epocha.cz) vychází román Obsidiánový motýl, devátý díl kultovní série Anita Blakeová, Lovkyně upírů od americké autorky Laurell K. Hamiltonové.

„Co dokázala Šifra mistra Leonarda pro žánr náboženských thrillerů, to udělala série o Anitě Blakeové pro upíří romány.“ - USA Today

„Zmatek, šílenství, stará magie a prastaří upíři. A uprostřed všeho Anita Blake, usilující o to, aby zůstala na vrcholu potravního řetězce… Dokonalé!“ - The Magazine of Fantasy and Science Fiction

Anita Blakeová, hrdinka jedné z nejslavnějších paranormálních romancí, pracuje jako nekromantka v St. Louis. V jejím světě vedle lidí žijí svobodně i další bytosti – vlkodlaci, zombie nebo třeba upíři. Právě od nich si Anita vysloužila přezdívku Popravčí, protože kromě oživování mrtvých se živí i lovem a likvidací zdivočelých krvesajů. Anitina dobrodružství hraničící s paranormální detektivkou jsou protkány erotikou a vztahovými peripetiemi, které Popravčí řeší s nejednou nadpřirozenou bytostí. Ve světě Laurell K. Hamiltonové, kde každá vteřina může být tou poslední, se do popředí dostává spíše animální přitažlivost a pudová primitivnost. Anita není žádná náctiletá naivka, která v rohu vzdychá po svém vyvoleném, ale sebevědomá a silná žena, která si umí jít za svým - i v otázkách vztahů.

Anotace:

V životě Anity Blakeové se vyskytuje hodně netvorů. Někteří z nich jsou lidé. Mezi ně patří i muž jménem Edward, nájemný lovec se specializací na nadpřirozeno. Ten ji požádá, aby mu pomohla vystopovat největší zlo, s jakým se kdy potkala. Cosi, co vraždí, mrzačí a beze stopy mizí do noci. Cosi, čemu se Anita bude muset postavit naprosto sama…

„Jmenuju se Anita Blakeová. Seznamte se prosím s Edwardem... Edward je nájemný vrah. Specializuje se na nestvůry. Upíry, kožoměnce, cokoli si vzpomenete. Jsou takoví jako já, co jedou podle zákona, a pak je Edward, kterého dodržování zákonů a vlastně ani etika nikdy moc nezajímaly. Dává všemu rovnou příležitost. Jsem jeden z mála Edwardových přátel, ale je to jako kamarádit se s ochočeným leopardem. Spává stočený do klubíčka v nohách vaší postele, nechá vás, abyste ho hladili po hlavě, ale stejně vám pořád může kdykoli rozsápat krk…“

Info o knize:

Autor: Laurell K. Hamiltonová
Originální název: Obsidiánový motýl (Obsidian Butterfly)
Překlad: Zuzana Ľalíková, Olga Prokešová
Obálka: Dorothea Bylica
Formát: hardback, 135x200 mm
Počet stran: 560
Cena: 389 Kč
Nakladatel: Epocha
Edice: Fantastická Epocha
ISBN: 978-80-7425-121-4

V sérii Anita Blakeová – lovkyně upírů již vyšlo:

Cirkus prokletých

Do St. Louis přijíždí cizí vyšší upír, mezi nemrtvými začíná bitva o území a Anita se ocitá v jejím středu. Jean-Claude, upíří Vládce města, ji chce pro sebe - jenže jeho nepřátelé mají jiné plány. A aby to všechno bylo ještě horší, v ohrožení je i Anitino srdce, když poznává zatraceně pohledného středoškolského učitele biologie Richarda Zeemana. Oba jsou jen lidé, kteří uvízli v křížové palbě - nebo to si alespoň Anita myslí. Když se na scéně objeví upír Alejandro a nárokuje si Anitu Blakeovou, odbornici na stvoření noci, jako svoji lidskou služebnici, mezi nemrtvými vypukne válka a život lovkyně upírů je v sázce.

Přidat komentář