SOUTĚŽ: Výsledky soutěže o Zprávu z Hádu

Článek od: Redakce - 26.02.2012

Celkem 57 došlých odpovědí a všechny správné (jednu jsme ale ani tak nemohli zařadit do slosování, neboť přišla až po uzávěrce) jsme obdrželi v soutěži o knihu Edity Dufkové Zpráva z Hádu. Je vidět, že o klasické, ale zároveň veskrze moderní sci-fi, je stále zájem, i když zlé jazyky tvrdí opak.

Správné odpovědi zněly:

  1. Proserpina - jméno kosmické lodi
  2. Delta pavonis - název sluneční soustavy

Šťastnou majitelkou knižního lístku na daleké cesty vesmírem se stala:

Alena Pelikánová

Výherkyni blahopřejeme k výhře a vinšujeme pěkné počteníčko!

Komentáře

Pokud není chyba ve všech anotacích a ukázkách na webu, loď se jmenuje Proserpina a ne Prosperina, jak je v článku ;).

prověříme. Čtu to, je to úžasná a konečně velmi promyšlená a čtivá česká fantastika, která si nezadá například s nejlepší českou SF loňského roku Druhá. Jak jsem napsal, prověřím u naší koordinátorky soutěží, zda jde pouze o překlep, který jsem pustil ven.

Díky Honzovi za opravu:-))

Samozřejmě, že je to Proserpina a všechny odpovědi, které přišly do soutěže byly takto správně. Byl to můj "soukromý" překlep a takzvaná selekční slepota, kdy člověk čte a vidí, to co chce a ne to, co je skutečně napsáno, tudíž jsem to ani při kontrole textu neodhalila:-)

Ostrou mysl i tužku všem, přeje M

Přidat komentář