UKÁZKA: Pavel Fritz, Archa zrůd

Článek od: Redakce - 27.09.2016

V říjnovém čísle časopisu Pevnost (v prodeji od 21. 9. 2016) najdete nejen spoustu zajímavých článků o fantasy a sci-fi, ale zakoupíte-li si verzi s knižní přílohou (cena 159 Kč), můžete se rovněž těšit na sbírku hororových a sci-fi povídek Pavla Fritze. Autor není žádný nováček, na kontě má již (včetně novinky) tři tituly, z nichž Přístav u řeky Styx byl nominován na Cenu Akademie sci-fi, fantasy a hororu za rok 2015 v kategorii nejlepší česká nebo slovenská kniha.

V knize Archa zrůd se představuje jako povídkář. Těšte se na třináct příběhů, žánrově sahajících od science fiction po horor, takže nebude nouze o dobrodružství i mrazení v zádech. 

Doufáme, že vás knížka zaujme, a budeme rádi, pokud nám napíšete své reakce, třeba na náš Facebook, kde najdete spoustu zajímavostí z Epochy: http://www.facebook.com/fantastickaepocha

Anotace:

Děj třinácti vědeckofantastických a hororových povídek vás zanese na ta nejznepokojivější místa v nejtemnějších propastech vesmíru i na naší mateřské planetě. Stanete se svědky odkrývání šokujících mimozemských artefaktů, prozkoumáte záhadné vraky, navštívíte Hotel nekonečno, maják na konci galaxie i bavorský klášter sužovaný děsivým zlem. S bandou desperátů budete hledat poklad Černého Lombarďana a zaskočí vás velmi podivný úkol pro britské agenty s povolením zabíjet. Příjemnou cestu do pekel!

Info o knize:

Archa zrůd vychází jako příloha časopisu Pevnost 10/2016, samostatně bude v prodeji od prosince 2016.

Autor: Pavel Fritz / Obálka: Žaneta Kortusová / Formát: paperback, 155x180 mm / Počet stran: 312 / Cena: 159 Kč (cena za časopis a knihu) / Nakladatel: Nakladatelství Epocha (www.epocha.cz) / Edice: Edice Pevnost (101. svazek) / ISBN: 978-80-7557-022-2

O autorovi 

Pavel Fritz

Pavel Fritz je profesí biolog. Zájem o fantastiku jej provází od dětství, avšak s psaním započal až ve středním věku. Na poli scifi počítá ke svým vzorům Stanislava Lema, ve fantasy pak ságu Amber od Rogera Zelaznyho. Jeho debutem byl scifi román Letka 307

 

Přidat komentář