Letem (fantastickým) světem: Rychlovka z Comic - Conu

Článek od: Matyáš Pařátek - 24.07.2017

Zdravím z opuštěnýho ostrova, kde je vzácný připojení k netu. Venku nám pořádně topí a já se po dlouhý době ozývám. Protože vás nemůžu připravit o všechny ty bombový trailery z Comic - Conu.

Filmy

Thor: Ragnarog

Thorova trilogie vrcholí. Asgard padl, náš hrdina přišel nejen o vlasy, ale i hlavně se z něj stává gladiátor, co si to musí rozdat s Hulkem. Jak tohle celý dopadne, to i neodhaduju trhat. Ale celý to vypadá dost šíleně a neotřele. A jako kdyby to plavalo proti proudu času.
 

Ready Player One

Spielbergova adaptace světovýho bestselleru. Schválně, kolik z vás si bude po tomhle chtít pustit Návrat do budoucnosti.
 

Liga spravedlnosti

Chápu, že pro někoho (chápej, pro zapálenýho komiksovýho fanouška) bude orgasmus vidět všechny tyhle DC postavy pohromadě. Ale mě to prostě nerajcuje. Asi je to tím, že nemám za sebou originy jednotlivých postav.
 

Seriály

Defenders

Zatímco trailer na Avengers 3 se oficiálně neobjevil, pouliční bitkaři nám ukázali pořádný žraso. Tahle týmovka se objeví už brzo. A nikdo nepochybujeme o tom, že to bude letní nářez jak steak s hranolkama. 

Star Trek: Discovery

Epický. Oddaní fanoušci asi uvidí mouchy bourající kánon… ale tohle mě teda fakt baví
 

Inhumans

A cenu pro divnost roku vyhrávají… Inhumans. Ale třeba to bude bomba.
 

Westworld

Nebavila mě první řada. A podle traileru hádám, že druhá na tom nic nezmění.
 

 

Stranger Things

A třešnička na dortu. Nikdo nepochybujeme o tom, že tenhle retro výlet bude zase bombovej.
 

 

 

Plakát k Avengers 3

Když už jsme nedostali ten trailer...

 

Ant Man and Wasp...

Mimochodem, bude tam hrát i Lawrence Fishburne a Michelle Pfeiffer

 

 

Komentáře

Bez těch 'ý' by to bylo lepší. Jako je:

opuštěnýho, vzácný, pořádný

Mě by se víc líbilo:

opuštěného, vzácné, pořádné.

Asi nejsem dostatečně pražák, aby mi to nevadilo.

Přidat komentář