FILM: Flash (2023)

Článek od: Daniel Palička - 11.07.2023

Flash patří k nejslavnějším hrdinům DC univerza. Je hrdým členem Ligy spravedlnosti, forenzním analytikem a neohroženým strážcem Central City. Nejrychlejší běžec na planetě získal mezi ostatními hrdiny své právoplatné místo. Stal se vzorem pro mladé speedstery, obětoval svůj život během Krize na nekonečnu a kompletně zrestartoval celý DCčkovský vesmír.  Počínaje 15. červnem rudý běžec konečně vtrhl na stříbrná plátna. Jak se nejnovější superhrdinský biják povedl?

KOMIKS: Batman - Detective Comics 9: Gordon ve válce

Článek od: Marek - 01.04.2021

Šílenci, sektáři a všichni dohromady egoisté a vrazi. Přesto působí v rámci žánru uvěřitelně. Gordon ve válce se vrací ke komorněji pojatým případům – a dělá dobře.
Slovy Hagrida: „Tak to je lepší“ *. Všeříkající věta, mé dojmy lze shrnout do těchto čtyř slov.

FILM: Wonder Woman 1984

Článek od: Frecerick - 23.03.2021

Z neblaze proslulého „DCEU“ je pro mě první Wonder Woman tím nejlepším filmem, jakého se nám doposud dostalo, takže když dorazil trailer na Wonder Woman 1984, byl jsem nadšený. Opravdu jsem si myslel, že dostanu našlapané pokračování. A ono to tak zpočátku vypadalo – příjemný nádech osmdesátek z traileru přímo sálal, hudba byla energická a potěšily i nové přírůstky do castingu.

KOMIKS: Znovuzrození hrdinů DC: Sebevražedný oddíl #03: Vypálit do základů

Článek od: Petr Simcik - 10.02.2020

Situace, kdy je jeden z týmu očividně zrádce, akorát nevíme který, je oblíbená scénáristická záležitost, protože se kolem ní dobře píšou jak dialogy, tak akce. A pokud se to navíc stane v týmu, jenž je složený ze členů, kteří se mezi sebou nemusí, a jediné, co jim brání pozabíjet vše v okolí, je bomba v hlavě, pocit paranoii a příležitost se vyřádit je tím větší.

KOMIKS: Kyle Baker - Jack Cole, Plastic man na útěku

Článek od: Petr Simcik - 27.11.2018

Plastic man na útěku od Kyla Barkera, který nedávno vyšel jako součást DCKK se, alespoň co se mě týče, pyšní jedním prvenstvím - je to komiks s tou nejhnusnější obálkou, co u nás kdy vyšel. Ptám se: proč nemohli použít cokoli, co je nakresleno uvnitř? Protože jakkoli shazovat tenhle komiks (a přesně to obálka dělá) je neuvěřitelná škoda. 

KOMIKS: The Brave and the Bold: Vládci štěstí - Robert G. Haney, Mark Waid

Článek od: Petr Simcik - 27.11.2017

Od Brave and the Bold: Vládci štěstí jsem podle ilustrace na obálce čekal jen to nejhorší. Po zkušenosti s několika posledními DCKK jsem si nějak nedokázal představit, že mě další týmovka udělá šťastným. Naštěstí, i přes avíza na internetu, tihle Brave and the Bold nejsou týmovka, ale spíše něco na způsob Marvel teamupu.

KOMIKS: DCKK Smrt v rodině

Článek od: Petr Simcik - 13.09.2017

Smrt v rodině je zatím nejlepší Batman, kterého můžete v DCKK najít. Svou práci na tom odvedl fakt, že jsou jasně dané strany konfliktu. Je tu jeden klaďas, jeden záporák a jasný cíl.

KOMIKS: DCKK 4: Batman a Syn

Článek od: Marek - 26.07.2017

Druhým příběhem v DC KK se Batman hned dozvídá, že má syna! Vyvalte sudy, oslavujte, tři dny pijte! Nebo ne? Ono by to bylo vše snazší, kdyby matičkou drahého Damiana, spratka jednoho nevychovaného, nebyla dcera největšího světového zločince Ra's Al' Ghula.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - DC