RECENZE: Magazín Fantasy & Science Fiction - podzim/zima 2010

Článek od: Lament - 05.01.2011

I v tomto čísle najdete umělečtější a méně přístupné kusy: trošku alternativní historie nám nabízí Teritorium Bradleyho Dentona a v jeho závěru se skrývá příjemný aha efekt. Lehkonohá Sue ze San Diega od Toma Reamyho je bolestně křehké a výstřední podobenství o tom, co nenávratně ztrácíme během dospívání. Kořeniště Frederica S. Durbina je exotickou sondou do života a smrti “jiných“. Jeffrey Ford nám předkládá Medový uzel – znepokojující příběh o souvislostech v našich zdánlivě náhodných životech. Stejně, ne-li více znepokojiví jsou Lovci odměn Randa B. Leeho.

LITERATURA+PR: Nakladatelství Triton doporučuje pod stromeček

Článek od: Renata Heitelová - 28.11.2010

Nevíte, co koupit přátelům, rodině či sobě k Vánocům? Zkuste si vybrat z nabídky nakladatelství TRITON, které ještě v prosinci chystá v edici TRIFID k vydání román Krásní Scotta Westerfelda, třetí díl série o čaroději Harrym Dresdenovi Temná hrozba, poslední díl trilogie Černých drahokamů Královna Temnoty, Lukjaněnkova Trixe Soliera, Megapolis Miroslava Žambocha či třeba Magazín F& SF. I mezi již vydanými tituly je však z čeho vybírat...

UKÁZKA: Deborah J. Rossová, Cena za mlčení (F&SF 2/2010)

Článek od: Anonym - 24.11.2010

Jednou z výhod magazínu F&SF je jeho žánrová rozmanitost, najdete tu náročnou fantasy pro fajnšmekry, povídky s jen lehkým náznakem fantastiky, ale i klasickou fantasy s draky a rytíři a stejně tak tradiční vesmírnou fantasy, třeba takovou jako je „Cena za mlčení“zkušené autorky Deborah J. Rossové. Posádka lodi Juno se zde vydává na cestu, aby objevila příčinu náhlého odmlčení vesmírné kolonie…

Přihlásit se k odběru RSS - F&SF