PR+CON: Game Expo 2013

Článek od: Anonym - 11.03.2013

GAME EXPO 2013 je 5. ročník medzinárodnej výstavy počítačových, kartových a stolových spoločenských hier organizovaný pod záštitou Hernej Aliancie Slovenska. GAME EXPO 2013 sa uskutoční 15.-17.marca 2013 v Istropolise, Trnavské mýto 1 v Bratislave.

PR+CON: AnimeShow 2012 – Piaty ročník plný novinek

Článek od: Anonym - 03.03.2012

AnimeSHOW si kladie za cieľ nielen priblížiť fenomén tejto popkultúry, ale aj poskytnúť edukáciu formou prednášok a workshopov a  tvorivú alternatívu trávenia voľného času. V neposlednom rade poskytuje priestor našim výtvarníkom, komiksovým tvorcom na prezentovanie vlastných diel a získavať podporu pre tvorbu diel.

PR+REPORTÁŽ: AnimeSHOW a GAME EXPO 2011 – Prilákali takmer 8000 návštevníkov

Článek od: Anonym - 22.03.2011

Za 3 dni navštívilo oba festivaly 7872 návštevníkov, čím sa podarilo prekonať minulý ročnik s 5843 návštevníkmi. Cieľom festivalu a výstavy bolo priblíženie animovaných filmov, japonskej a hernej popkultúry hlavne širokej verejnosti a zároveň podporiť mladých, nadaných umelcov v ich tvorbe prostredníctvom výtvarných a literárnych súťaží spojených s výstavou priamo na festivale. Zároveň bola poskytnutá edukačná činnosť prostredníctvom prednášok a špecializovaných maliarskych workshopov pod vedením skúsených lektorov.

Přihlásit se k odběru RSS - Game Expo